#1 Skrevet September 4, 2007 Hei Har en Golf IV som jeg har ettermontert tåkelys i. Har brukt Hella sitt komplette sett. Nå har jeg 3 ledninger fra tåkelyktene inn i kupeèn, en grå, en brun og en gul.. Men når man skal koble seg inn i org. bryteren så er det kun 1 ledining som skal inn. Min teori: En av kablene er en "styrekabel", en er + og en er - Hvordan skal dette kobles? Har mistet koblingsskjemaet så er usikker på hvilke ledninger som er hvilke. Mvh Fredrik Sjølie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 Ingen som har vært borti akkurat dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 hvis du har den orginale bryteren med tåkelys så er det bare og prøve seg fram med ledning , altså setter bryter slik at det i teorien skal lyse i tåkelysen foran og så få kontakt mellom ledningen du skal koble så når du treffer pinnen du skal koble inn på lyser det foran. ledningsknippet og orginalbryteren må være koblet.. liten info på slutten, du skal i følge lovverket ha egen seperat bryter til ettermonterte ekstralys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 Den siste påminnelsen dær, bra du sa ifra, men det gir jeg meg f.. i Kan alltids la den gamle bryteren stå der, har ikke no annet å plassere dær uansett.. Dan Inge: forstår det dit hen at du jobber på møller? var innom i dag å spurte etter en slik pinne man setter på ledningen som skal inn i den "klossen" man setter bak på org. brytern. Hu dama satt å knota i 10 min, men klarte ikke å finne ut hva hu skulle hente til meg.. Hehe.. Hva er det jeg skal spør etter egentlig, slik at de forstår hva jeg snakker om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Men anyways: slik er ting koblet nå, gul og grå går inn i en liten av og på-bryter, mens den brune bare ligger løst. Så så vidt jeg kan se så har ikke den brune noen som helst funksjon.. Trodde kanskje den var "styrestrømmen" men det kan den jo ikke være nå den bare ligger løst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...