#1 Skrevet September 5, 2007 Kan noen fortelle meg hvordan jeg fjerner dekselet som sitter på bakluka så jeg kommer til skiltrammen osv bakfra? Er den bare klipset fast eller er det noe spesielle triks for å få den av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 skal være 2-3 skruer. Et inni deksel hvor varseltrekant ligger. Og 2 under tror jeg. Resten skal klipses av. Sitter som faen! Jeg tok ikke sjansen å rive det av, da det satt som faen i klipsene. Jeg skal av med denne så fort jeg får tid. Skal lakkere den grå skiltplaten, istedenfor å kjøpe en skiltplate fra faceliften i 2002. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Noen andre som har gjort dette og vet om det bare er å røske av etter skruene er løsnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 Det sitter en stor skrue i håndtaket på innsiden og en "flat" skrue midt under feste for varseltrekanten. Tok også tok av kupelys på bakluka, vippes ut med skrujern og koble fra kabel. Deretter er det klips resten, men de sitter veldig godt ja. Jeg brukte et stort flatt langt skrujern med tape på tippen for å unngå for mye oppriping av lakk til å vippe av klips for klips. De sitter veldig godt når du kommer til de siste mot bakruta, men med litt tålmodighet går det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...