Retting av småbulker uten lakkskade

Anbefalte innlegg

Er det noen i Vestfold som utfører slike jobber? Hva må en regne med å legge ut for å få rettet ut en liten bulk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs litt hvor bulken sitter, men du kan høre med http://www.nordicdent.com som vi har avtale med i klubben. Disse er utrolig flinke, og du vil ikke se at det har vært noen bulk der, hvis det er plass til at han kommer til på baksiden. Både Reidar og Jan Eirik er veldig dyktige, og har alt utstyret de trenger i hver sin Caddy, så de er mobile.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den linken fungerte ikke så bra, gitt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry. Den er rettet nå, og skal fungere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry. Den er rettet nå, og skal fungere.

 

nordic dent er flinke på dette! vi driver litt med dette på jobben min også. det er meget meget tøft å gjøre, dog så er det lett for at bilen må i lakkboksen også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaden det er snakk om burde gå fint uten lakkering. Er snakk om en liten bulk på bakluke. ikke dyp eller stor samt ingen skarpe kanter som har truffet. Ikke akkurat sjenerende, men irriterende når man først har sett den :)

 

Mye er det slikt koster å fikse?

 

Har et bilde, men er ikke mye å skryte av : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt beste tips er å ringe Nordic Dent å spørre om å få prate med Reidar. Han bor i Drammen, så han kan kanskje ta det etter jobb en dag. Si at du ringer fra klubben.

Jeg vil ikke love for mye, men vil tro at han tar i overkant av en høvding for den der, som er en god del bedre enn å lakkere hele området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan anbefale nordic dent.. fikk reparert 3 småbulker på bilen når jeg kjøpte den.. er helt umuli å se hvor bulkene har vert nå :) fikk god pris åsså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Reidar har rettet en parkeringsbulk på Ice Blue også, og selv om jeg forteller dere på hvilken del av bilen det er, så tviler jeg veldig sterkt på at noen av dere klarer å finne igjen hvor han har gjort jobben. Og det selv om Reidar sa at det var litt trangt der, slik at han bare ble 90% fornøyd med resultatet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er også noen som driver med det samme.

http://www.norteknikk-as.no/index.html

Han som driver avdeling Hønefoss bor på Hadeland her og gir oss litt rabatt. Snakket akkurat med han. Så bare å ringe han om noen har noe som trenger å bli fikset. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.