#1 Skrevet September 5, 2007 Ein venn av meg som låne bilen min for tida ringte og fortalte at speedometeret var heilt dødt. Han hadde tatt ein ganske kraftig oppbremsing, og rett etterpå hadde det berre daua heilt... Må denne på verkstad, eller er det kanskje noko lite som ein kan fiksa sjølv? Er det vaier eller elektronisk på desse bilane ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 bensinnåla funker heller ikke... Den driver visstnok å hopper opp og ned!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Er det vaier eller elektronisk på desse bilane ? Er elektronisk på min 95mod så da er det nok det på din også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 Kva vil noko sånt koste å fikse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 Kva vil noko sånt koste å fikse? Hadde det samme problemet på min S4 99 modell, speedometeret daua og tankmåleren ble idiot, bytta speed sensoren og da funka det igjen, kom på ca 3300 til sammen med deler og alt, men da tok de oljeskift også, så rundt 2000, sensoren koster 340 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2007 er det problem å bytte dette sjølv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2007 Min speedsensor røk dagen før jeg skulle ut på langtur. Fikk hastebestilt den hos Møller, pakket bilen til tur, hentet sensoren neste morgen, kjørte til Biltema, kjøpte et par verkstedbukker, byttet sensoren på parkeringa til Biltema (tok mellom 30 og 60 sekunder), slengte bukkene baki og dro til Danmark Så akkurat SÅ vanskelig er det å bytte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2007 Er det akkurat like lett å bytte på Audi A6 2000mod? Pris for sensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2007 Sensoren koster 257 kr hos Møller. Beskrivelse på hvordan du bytter den, har jeg sendt deg på PM. Si ifra hvordan det går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2007 Men er det denne sensoren som styrer bensinmåleren også, eller er det kanskje noko anna som er øydelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...