#1 Skrevet September 5, 2007 På S2`n min ble det en gang før min tid påmontert en Boostcontroller slik at n75 ble fjernet. Har gått til innkjøpt av en brukt N75 og tenkte å montere denne. Finner imidletid ikke de to ledningene som skal inn på N75. Noen som har noen bilder, eller vet om hvilken stømpe/sted de to ledningene starter? delenr på n75 jeg kjøpe er 058906283C Er usikker på om denne er orginal til S2 b3. Det er to ledninger som går ut fra samme strømpe som luftmengdemåler på min s2, men endeleddet/brikken er der rundt(sirkel), samme som på inngangene til tåkelysene, det gjør meg litt usikker ettersom på denne N75 er innganen firekantet (og passer ikke). Bilder? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 På S2 er den skjøta....kan nok stemme den kabelen du har funnet. Du mangler nok den lille kabelstumpen og. Mener å huske den runde pluggen er hvit Ca 15-20 cm lang den kablen du mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Supert, det var det jeg trengte å vite... men vet du evt om hvilken ledning (farge) som skal kobles hvor? eller om det kan ha noen konsekvenser at jeg kobler - og + feil..... takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 På S2`n min ble det en gang før min tid påmontert en Boostcontroller slik at n75 ble fjernet. Har gått til innkjøpt av en brukt N75 og tenkte å montere denne. Finner imidletid ikke de to ledningene som skal inn på N75.Noen som har noen bilder, eller vet om hvilken stømpe/sted de to ledningene starter? delenr på n75 jeg kjøpe er 058906283C Er usikker på om denne er orginal til S2 b3. Det er to ledninger som går ut fra samme strømpe som luftmengdemåler på min s2, men endeleddet/brikken er der rundt(sirkel), samme som på inngangene til tåkelysene, det gjør meg litt usikker ettersom på denne N75 er innganen firekantet (og passer ikke). Bilder? Takker N75 C ventilen sitter på org på 1,8T agu iaklefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 3B eller ABY motor du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 Har 91 `b3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2007 3B regner jeg med du mente:) Fargene skal være rød og den andre gul med rød strek Evt så er den blå med rød strek og grønn med gul strek Tipper det siste er aktuelt for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2007 Delenummer på ventilen du skal ha er 034 906 283 J passer audi S2 og 200 bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2007 058906283C Så denne vil ikke være riktig eller funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...