#1 Skrevet September 5, 2007 Hei Skal kjøpe meg en Passat nå og dermed lurte jeg på om det er noen som vet om det er noe bruktbil gqaranti lov på hva minste garanti tid eller liknende er, hvis det finnes noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 Det er ikke noe lov om bruktbilgaranti på bruktbiler. Dette er noe som den enkelte forhandler kan bestemme selv. Du har i alle fall noe som heter reklamasjonsrett så lenge du handler via bilbutikk. Uansett så gjelder forbrukerkjøpsloven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Hvordan lyder reklamasjons retten og forbruker kjøpsloven da? Har null peil på slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 Søk og du vil finne : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49807 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Da fikk jeg svar på det jeg leita etter Takker så meget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2007 fler og fler forsikringselskaper tilbyr jo eierskifte forsikring eller hva det nå heter.. kan være verdt å sjekke ut om du føler deg litt utrygg på bilkjøp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...