#1 Skrevet September 5, 2007 No har eg fådt meg tak i en S4 som allereide er bestilt kw versjon 2,når dette kommer på so trenger den sårt felger,det eg vil ha på er 19x9.5" med mørkt senter.. Bilen er mørk blå/lilla akti btw.. Noken som har eit forslag?? Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 Hva med Rs6? Har de i 18" på min S4. Synes de er kjempe fine og gir en clean look! Ville egentlig ha 19" men veistandarden i oslo tillater nok ikke det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2007 BBS CH 19" (Disse er 18", litt små..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 Ellers kan jeg også anbefale 19" RS6 (nevnt over) som jeg hadde som vinterfelger i 18".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 BBS LM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2007 Heisann takker for forslag:) Har litt sansen for bbs helst LM,den andre også kler bilen veldi bra men tenkte litt på å kjøpe en felg med endel kant(polert)med mørkt senter Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2007 Kjøp BBS LM å pulverlakker senteret på de svart blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2007 Felg-fetisjist, Fivelstad? Kantfelg type BBS LM/Daytona Race gjør seg meget godt.. personlig liker jeg den litt "tette" fler-eike looken så man slipper å se alt som gjemmer seg bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2007 Her er en type som eg funderer på sevas felg 19x9.5 Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...