#1 Skrevet September 5, 2007 Nå har dørlåsen gått helt i stå, og i tillegg til at håndtakene både innvendig og ute synger på siste verset så ønsker jeg å bytte hele greia med en gang. dørhåndtak og slikt må funke bra, bør helst også følge med nøkkel. Er også intr. i passasjerdør etterhvert. Evt. hvis noen i lokallaget har dørlås og håndtak liggende pluss en plass å skru så kan jeg handle det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 Det har jeg. Men det blir kanskje litt lang unna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Hvor langt unna Ålesund er Skøye da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 I Trondheim du holder til? skal ifrå Ålesund til Trondheim i helga, så kan sikkert ta den med for dej. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Hvor langt unna Ålesund er Skøye da? Ca 20 minutts biltur tenke e:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2007 I Trondheim du holder til? skal ifrå Ålesund til Trondheim i helga, så kan sikkert ta den med for dej. Har flytta til Ålesund nå, bor på Nørve Er det nye eller gamle håndtak på dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2007 Har flytta til Ålesund nå, bor på Nørve Er det nye eller gamle håndtak på dørene? Fritt valg! Har begge deler til førersiden men bare med nytt til andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2007 Fritt valg! Har begge deler til førersiden men bare med nytt til andre siden. Så det er bare håndtakene du har liggende? Eller har du dørene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2007 Det er hele dører jeg har ja. -88a døra er komplett men demontert mens -88b dørene er hele og komplette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2007 Og b-dørene passer på a-karosseri uten problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2007 Jepp, bare å skru på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2007 Ja men da blir det butikk Mye har du tenkt deg for de, og har du noen mulighet til å levere de til Nørve? Litt kjedelig å kjøre med førerdør som ikke går i lås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...