#1 Skrevet September 5, 2007 Kanskje ikke rette plassen å hinte om ledige jobber, men jeg gir det et lite forsøk. Jeg vil komme i kontakt med noen som har et ønske om å komme ut i jobb snarest. Kandidater bør ha vekterkurs og førerkort. Det er heller ingen ulempe om personen kan balansere på to bein, tenke og snakke i telefon samtidig. Noenlunde grei fysisk form er heller ikke å forakte, men trenger ikke være supermann med 200 kilo i benkpress. Interesse for bil og bilbruk er veldig positivt, og ønsker i så måte å komme med oppfordringen her. Jobben har "base" i Stavanger, og har arbeidstid varierende mellom kl 06:00 og 08:00 -> ut 7,5 timer. Om man har ønske om å jobbe natt/skift/helger/deltid/sommer/skoleferier/whatever, kan dette også ordnes. Ta kontakt pr PM for nærmere info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 Kjenner en som er arbeidsledig. Han har ikke vekterkurs men har lappen og har jobbet som delvis yrkessjåfør siste 2år. Lønn kan jo være greit å ta med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Hadde og vært gøy om du nevna firma, er spent på hva dette er, men orker ikke sende pm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 åh.. glemte visst det i farten.. Det er VaktService Verdi as i Stavanger som har ledige jobber som verditransportører.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Han jeg kjenner jobbet har jobbet som spilleautomat"tømmer" i 2år nå før det ble slutt på dette markede. Han har ikke vekter kurs men billapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2007 åh.. glemte visst det i farten.. Det er VaktService Verdi as i Stavanger som har ledige jobber som verditransportører.. Da glemte du vel kanskje å nevne at søker selvfølgelig må ha plettfri vandel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2007 Da glemte du vel kanskje å nevne at søker selvfølgelig må ha plettfri vandel? det er jo helt klart en fordel men har ikke alle her inne det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2007 Har du godkjent vekterkurs, har du plettfri vandel.. Så det gjelder bare bruke hodet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2007 Skal sende David Toska en sms, han er sikkert hypp på den jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2007 Har du godkjent vekterkurs, har du plettfri vandel.. Så det gjelder bare bruke hodet;) Hvem som helst kan få vekterkurs, selv uten vandelsattest. Det kommer an på hvem som avholder kurset. Man kan også få jobb som vekter uten å ha hatt kurset. Har hatt noen slike kollegaer (jeg har jobbet i bransjen i litt over 11 år) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2007 Skal sende David Toska en sms, han er sikkert hypp på den jobben... Tja, spørs om han (Toska) er opptatt de nærmeste årene, vi skulle gjerne hatt noen fort vi da... Men det positive med Toska er jo at han kjenner jo allerede rutiner, samt er aktiv både dag og natt..så det er lite å si på arbeidsinnsatsen til den karen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2007 Tviler Sterkt på at alle her inne har plett fri vandel, selv er jeg langt der ifra:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2007 Tviler Sterkt på at alle her inne har plett fri vandel, selv er jeg langt der ifra:P Med plettfri vandel menes: domsavgjørelser i forbindelse med lovbrudd. Jeg vil nå fremdeles håpe at de fleste her inne ikke sitter med vandelsattest som er luguber. Tror heller ikke at du ville blitt nekta jobb som vekter selv om du har en fartsbot, eller annen "småkriminell adferd". Har du derimot en liste med ordensforstyrrelser, slåssing, drap, butikktyveri, underslag og ran..vel da snakkes vi IKKE på intervju.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2007 Jeg kunne tenkt meg en jobb nr 2 i helger/kveld e.l. Har dog ikke vekterkurs da, men tror du det er muligheter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2007 Hvordan er lønnsnivået? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2007 Hvordan er lønnsnivået? Jeg har ca 140,- som flyplass vekter da vel å merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2007 Hvem som helst kan få vekterkurs, selv uten vandelsattest. Det kommer an på hvem som avholder kurset. Man kan også få jobb som vekter uten å ha hatt kurset. Har hatt noen slike kollegaer (jeg har jobbet i bransjen i litt over 11 år) Okei, det var hvertfall det første jeg måtte vise når jeg var hos securitas.. Men det var vel noe securitas selv krevde. Jaja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 6, 2007 Hvordan er lønnsnivået? 20.000 + pr mnd i grunnlønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 6, 2007 20.000 + pr mnd i grunnlønn utbetalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 6, 2007 før skatt vil jeg tro..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 6, 2007 utbetalt? Det er før skatt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 14, 2007 Nå er vi ikke superdesperate lengre, men om noen vet om noen eller om dere har lyst på en vekterjobb, så bare kom igjen Kan friste med gratis daglig frukt, og massasjestol, samt noen sosiale eventer. Videre må jeg si det er en meget hyggelig og positiv gjeng, og vi har INGEN som mistrives på jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 14, 2007 Håper dere passer på å betale ekstra arbeidsgiver avgift for disse lønnsgodene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 14, 2007 Håper dere passer på å betale ekstra arbeidsgiver avgift for disse lønnsgodene:p javisst.. og det er lagt til fordelsbeskatning på massasje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...