Anbefalte innlegg

Hei

Peila servo-olja mi for første gang siden jeg fikk bilen (2 år siden) nå, og oppdaga at den var langt under MIN. Er dette bare å kjøpe på statoil eller no, å fylle på?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp den originale servooljen, evt. en med VW-Normen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må innom møller i morra uansett, får vel kjøpe ei flaske da.. Irriterer meg bare å kjøpe no dær, iom det er så latterlig overprisa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner jeg godt, men denne olja er viktig at det er rette typen da en annen kan ta knekken på tetningene i tannstang osv..

Er ikke såå ille pris på den servo olja. Er ikke så ofte man fyller etter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får servo-olje med VW norm på oljelageret.no til nesten 1/3 av prisen til Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servo olje er faktisk noe av det som er billig på møller, tror jeg betalte rett over 100 lappen sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har dem satt ned prisene i det siste ... Kostet et stykke over 200 pr. liter sist jeg sjekket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Må nok kjøp der i morra.. Tror ikke jeg har tid til å vente så veldig mye lengre da peileren viste 1 cm. under minimums-merket.. Hehe

Men er det normalt at det er "forbruk" på servoolja?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt og normalt.....tja. Om du ikke ser noen utvendige lekasjer eller flekker på bakken hadde jeg ikke bekymret meg noe særlig. Ofte jeg må etterfylle litt på biler på jobben ved service.

Hvor den faktisk blir av aner jeg ikke.....

Så lenge du ikke må etterfylle en gang i uka liksom.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeps, kjøper ny olje i morra, og så følger jeg litt ekstra med...

Er det noe som kan ha tatt skade av at jeg mest sansynlig har kjørt med veldig lite servoolje lenge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpa KAN ta skade, men om det ikke er helt tomt i tanken eller ulyder ved svinging kan du ta det med ro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kosta 138,- når jeg kjøpte til S4en for 2 mnd siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster godt over 200,- her i Trondheim, mens den kosta 135,- i Svolvær. Er visst enorm prisforskjell rundt omkring på de forskjellige Møller avdelingene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 162,- for litern jeg. Riktig at denne har skifta "navn" fra G 002 000 til G 004 000?

Trodde det var vanlig at det ble borte litt i løpet av året liksom. Saaaaaaakte lekkasje er vel velkjent?

Ville nok anbefalt de fleste som kjører rundt i 10-20 år gamle biler å bytte en gang hvertfall.

Min så ikke akkurat pen ut, men det var tross alt 17 år med dritt da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det hadde vært like greit å bytta for min del, men det er jo nesten tomt, så blir jo nesten ett bytte :P

Spent på prisen her på leknes.. De bruker å ligge noen prosent over resten av landet.. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster godt over 200,- her i Trondheim, mens den kosta 135,- i Svolvær. Er visst enorm prisforskjell rundt omkring på de forskjellige Møller avdelingene.

230 kroner i Trondheim for å være nøyaktig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 162,- for litern jeg. Riktig at denne har skifta "navn" fra G 002 000 til G 004 000?

Trodde det var vanlig at det ble borte litt i løpet av året liksom. Saaaaaaakte lekkasje er vel velkjent?

Ville nok anbefalt de fleste som kjører rundt i 10-20 år gamle biler å bytte en gang hvertfall.

Min så ikke akkurat pen ut, men det var tross alt 17 år med dritt da:p

Denne har skiftet navn ja. På Møller her i Trondheim påsto fyren bak skranken at den aldri hadde hett G 002 000 engang. Selv om det står preget på servovæske beholderne i Audi, og på skjermbildet han hadde oppe i AKTE stod det da vitterlig G 002 000 ;) Forstå det den som kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det hadde vært like greit å bytta for min del, men det er jo nesten tomt, så blir jo nesten ett bytte :P

Spent på prisen her på leknes.. De bruker å ligge noen prosent over resten av landet.. Hehe

Dersom den er like dyr på leknes som i Trondheim har du jo et påskudd for å ta deg en Svolværtur:p

Prisforskjellen på 1L dekker jo bensin begge veier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å kjøpte nå, men fikk ikke betalt i dag, skal innom i morra å hente en ny N75-ventil så får vite prisen her på Leknes da.

Det var ikke mye olje som skulle til før peileren viste max. Kanskje 50-100 ml.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom den er like dyr på leknes som i Trondheim har du jo et påskudd for å ta deg en Svolværtur:p

Prisforskjellen på 1L dekker jo bensin begge veier.

Hehe.. Er jo faen meg sant det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.