#1 Skrevet September 5, 2007 Skal innstallere DVD i A4'n, og har fått tips om å bruke et rele til oppkobling! Spilleren skal monteres ved siden av Cd veksler i Hanskerom, og planen er å ta støm fra en ting som har konstant strøm under der, og hente styre strøm fra cd skifteren! Er jo 4 poler på rele, så hva skal kobles inn på de forskjellige? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 spørs hvilket rele du har da? hovedsaken er att releet skal ha jord og styrestrøm fra f.eks spillern.. de to andre polene skal gå fra konstantstrøm(der du vil ta strøm fra) den andre fører du til cd veksleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 Hvis det er et vanlig relé så innbiller jeg meg at pinnene er: 30: konstant strøm inn via sikring 87: strøm ut til forbruker 86: styrestrøm inn 85: jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 Hvis det er et vanlig relé så innbiller jeg meg at pinnene er:30: konstant strøm inn via sikring 85: strøm ut til forbruker 86: styrestrøm inn 87: jord Hjertlig takk! Er akkurat de tallene som står på rele't iallefall! Og da vil den stømmen som går ut via pinne 85 slå seg av og på når cd veksler gjør det? Om jeg da henter styre støm fra den og inn til 86!! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Hjertlig takk! Er akkurat de tallene som står på rele't iallefall! Og da vil den stømmen som går ut via pinne 85 slå seg av og på når cd veksler gjør det? Om jeg da henter styre støm fra den og inn til 86!! Jørn Legg merke til at jeg har endret innlegget mitt for jeg blandet to av pinnene. Men ja, den slår strøm fra pinne 30 på pinne 87 når cdveksleren slår seg på om strømmen fra den går inn til 86 og 85 er jordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...