#1 Skrevet September 5, 2007 Som topic, Hvor kan jeg finne bakre innerskjermer til en sedan type 85? Har kikka innom online katalogen til veng og klokkerholm, men ser ikke ut til at de har... ble litt overraska fordi jeg mener å ha sett dette... Noen som vet om andre skjermer jeg evt kan bruke?. Trenger bare den delen av buen som er fra "toppen" av og ut til skjermene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2007 Jeg har en '85 80 GTE som jeg driver å plukker deler av. Kanskje innerskjermer fra den kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Kanskje det, siden det åpenbart ikke vet no særlig her Skulle helst hatt de nye, men sender deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...