#1 Skrevet September 5, 2007 Hei, har kjøpt chromeringer til instrumentpanelet, så derfor lurte eg på om det fantes en "how to do" til VW Passat 3B. Noken som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2007 søk og du vil finne.. ligger bla noe info om det i prosjekt tråden i signaturen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2007 FInn ingen skikkeli til Passat 3b utenom frå tyske sider. Tenkte kanskje noken her hadde montert og laget ei "bruksanvisning";) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Jeg har montert, ingen heksekunst men litt trøbbel pga man har bare 3mm noen plasser så vanskelig og trykk dem på plass og bruker du lim vil du bare grise det over alt Jeg brukte dobbeltsidig tape beregnet for ledninger lampett etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 Hmm, lyst å montere for mej? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2007 hehe, litt langt men bare spør om det er noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2008 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...