Hvem monterer styling i bodøområde? *haster*

Anbefalte innlegg

Som topic sier har jeg et stylingkit som skal monteres å lurer på hvem som kan montere i Bodøområde?

 

Å hva er vanlig å betale for dette? (Front-side-bak-øyelokk-bakrutesenker.)

 

Takker for evt svar =)

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier har jeg et stylingkit som skal monteres å lurer på hvem som kan montere i Bodøområde?

 

Å hva er vanlig å betale for dette? (Front-side-bak-øyelokk-bakrutesenker.)

 

Takker for evt svar =)

 

 

Mvh Børge

 

Ta deg en prat med Bjørn Inge på Lyd på Hjul, vet han/dem har startet med slike ting:)

Om dem vet hva dem driver med vet jeg ikke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en stund siden Lyd på Hjul begynte å reklamere for det der. Hadde en kompis som var inne der å fikk montert/tilpassa front og bakfanger.

 

Det han fikk erfare av det var at de brukte sykt lang tid, samt at prisen var av en annen verden :(

 

Kan jo hende ting har forandret seg, men jeg ville ikke dratt bilen min inn der! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipsene, Men vil egentlig holde meg unna "ulyd på hjul". Har vært i kontakt med bjørn inge tidligere å han er en liten banditt. Holder aldrig den prisen man blir enig om.....bestandig "ja men osv osv"

 

Vet di driver med soting også men hær er det mye dårlig jobb så det er ikke aktuelt med soting iallefall ;p

 

Er vel ikke så vanlig å montere styling ser det ut til...å om noen kan dette så går det på timer å det er umulig å få ca antall timer på forhand, så det kan fort bli dyrt :/

 

 

Men takk for svarene ;)

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt korrekt! Er en liten banditt den typen der. Er vel nesten ingen som driver spesifikt med tilpassing og montering av styling her i strøket :( De få som gjør det har ikke såpass erfaring at de tørr ta det på fastpris ;)

 

Du får bare hive deg rundt selv å prøve, så får du det sikkert like bra til som lyd på hjul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt korrekt! Er en liten banditt den typen der. Er vel nesten ingen som driver spesifikt med tilpassing og montering av styling her i strøket :( De få som gjør det har ikke såpass erfaring at de tørr ta det på fastpris ;)

 

Du får bare hive deg rundt selv å prøve, så får du det sikkert like bra til som lyd på hjul!

 

Hehe, jepp...takk for tilliten ;)

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her i bergen så monterer ivertfall ast performance styling kit. han pleier å ta 1500kr pr.fanger i montering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Morten Hansen gjør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Morten Hansen gjør?

 

Vil tro at han kan gjøre slikt ja, "problemet" er bare at Morten bor noen meter unna Bodø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Bergen å lofoten blir nok er jo bare "en svipptur over fjellet da" ;p

 

Mene Har funnet ut at jeg monterer stylingen selv....Er ikke så vanskelig som jeg trudde først så =)

 

 

Men Takk for tipsene ;)

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut bilder når det er gjort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut bilder når det er gjort!

 

 

Jepp, Kan sikkert lage en liten tråd om dette når det blir ferdig ^^

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.