Audi A6 98 mod med skriking fra mulig bensinpumpe

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som hjelpe meg litt her, sliter med en jævla skrikelyd som mulig kommer fra bensinpumpa. Har tatt ut baksete for å høre lyden tydligere, den kommer med det samme jeg vrir om nøkkelen å durer i flere minutter før den forsvinner. noen som har hatt samme problem og eventuelt har bytta denne selv? Hvor kan jeg få en sånn til en forsvarlig pris? Møller har jo drømme priser! Dette er en A6 1,8 tsq 180 hk

MVH

Mr A6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det to pumper på bilen? Vanligvis feks på Golf 2 GTI er det pumpen i tanken som ikke gir nok. Den er også betydelig billigere enn den under bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig som Frode sier, på gammal golf med 2 pumper er det som regel matepumpa i tanken som forårsaker ulyd til den som sitter under, fordi den ikke klarer og mate nok til den under bilen....

Sitter bare ei pumpe på denna A6'n her, og den sitter i tanken.

Er nok den som lager ulyden din, bytt pumpe og skrikinga er borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har og ein sånn skrikelyd når eg starta bilen min... det er faktisk klimaanlegget på bilen min som lage den lyden! Start bilen og dersom lyden kjeme, så slå av klimaanlegget.. Skulle ikkje tru at den lagde so jævli lyd, men men... PRØV!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.