#1 Skrevet September 5, 2007 Hallo. ein kompis av meg har fått ett problem. bolten som går gjennom motorfestetfestet ved regreima og inn i toppen/ blokka er knekt, virker hvertfall slik så festet subber i regreima/strammehjulet Eg legger ved 2 bilder slik att dere kan se hvor problemet er. på dette bildet har eg satt ring rundt der bolten går gjennom kansje litt lettere å se på dette bildet av det nye festet Er det noen som har vert borti det samme problemet så er vi taknemlige for tips på hvordan du/dere fikset problemet. kompisen min har for øyeblikket ikke mulighet til å levere bilen på verkstet pga nyligt bolikjøp så vi er nødt til å fikse problemet sjøl så da trenger vi litt tips til hva som må demonteres for å få skiftet dette. håper ikke motoren må ut. Takknemlig for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 ingen som har vert borti dette og vet va som må demonteres og ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2007 da var festet av og det viser seg att ein bolt er knekt i blokka mens ein av de bakre boltene har knekt sundt sjølve festet i blokka : bh : sikkert ikke bare bare å sveise i ei støypejernsblokk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 Kjemisk metall??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 Kjemisk metall??? har snakka med någen nå så meinte de greide å sveise det .noe syrefastgreier men motoren må ut desverre. men takk alikevel for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...