Motorfesteproblem golf IV GTI

Anbefalte innlegg

Hallo. ein kompis av meg har fått ett problem. bolten som går gjennom motorfestetfestet ved regreima og inn i toppen/ blokka er knekt, virker hvertfall slik så festet subber i regreima/strammehjulet

Eg legger ved 2 bilder slik att dere kan se hvor problemet er.

på dette bildet har eg satt ring rundt der bolten går gjennom

04092007(003).jpg

kansje litt lettere å se på dette bildet av det nye festet

04092007(004).jpg

Er det noen som har vert borti det samme problemet så er vi taknemlige for tips på hvordan du/dere fikset problemet. kompisen min har for øyeblikket ikke mulighet til å levere bilen på verkstet pga nyligt bolikjøp så vi er nødt til å fikse problemet sjøl : rolleyes

så da trenger vi litt tips til hva som må demonteres for å få skiftet dette. håper ikke motoren må ut.

Takknemlig for tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har vert borti dette og vet va som må demonteres og ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var festet av og det viser seg att ein bolt er knekt i blokka mens ein av de bakre boltene har knekt sundt sjølve festet i blokka : bh : : bh : sikkert ikke bare bare å sveise i ei støypejernsblokk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjemisk metall???

har snakka med någen nå så meinte de greide å sveise det .noe syrefastgreier men motoren må ut desverre. men takk alikevel for tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.