#1 Skrevet September 5, 2007 Kjøpte meg nettopp en Audi 100 2,8 91 modell som har treverk nok til en liten regnskog. Fint! tenkte jeg, nå har jeg muligheten til å gi noe edelt treverk tilbake til naturen. Før jeg pælmer alt sammen tilbake til der det hører hjemme, skauen altså, må jeg finne en erstatning til treverket. tenkte meg noe i børstet aluminium eller lign. metall/plastikk. Men hvor får jeg kjøpt dette ? Eller kanskje jeg ikke skal pælme likevel. Kanskje lakke all (eik, valnøtt, knurp eller snavkvark) eller hva det er for slags tresort. Imøteser alle forslag Mvh Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=RC18376XX&vg=9520&vgpath=Varekategorier/499/955/9119/9520 der finn du litt av kvart. Der var billigere sett med mindre deler, ellers er der vel på Ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2007 Takk. Ja! det er nok det rimeligste alternativet. Er redd skjøtekanter/foliekanter vil synes. Vet noen hvor jeg kan kjøpe ferdige eksempelvis alu. lister ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...