#26 Skrevet September 11, 2007 Ble det bilde der brukt i salgs anonsen til den bilen for noen år siden? Mener å huske jeg gjennkjenner bilde da jeg lurte på hvorfor bilen er parkert midt i en vanndam. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 11, 2007 Ble det bilde der brukt i salgs anonsen til den bilen for noen år siden? Mener å huske jeg gjennkjenner bilde da jeg lurte på hvorfor bilen er parkert midt i en vanndam. Det stemmer, det var min bil, og jeg brukte bilde når jeg skulle selge også. Grunnen til at bilen står i en vanndam er at jeg synes det ville bli et kult bilde........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 11, 2007 syyykt fet golf 2 gti altså. ordentlig gjennomført synes jeg altså. gromvogna hehe Siden min Golf tilsynelatende var den eneste som var avbildet i tråden før Stian sin, så får jeg si takk og regne med det var min du mente:) Med det samme vi er inne på bilder og redigering, er vel ikke noen som tilfeldigvis vet om noen torrenter med PS som funker? Lastet ned flere ganger nå, men blir bare tull og krøll når jeg skal installere. Eller om noen kunne lastet PS opp et sted og linket til det her, sånn at jeg kunne ha lastet det ned:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 18, 2007 Ikke helt fornøyd med disse da det var andre gang jeg tok i det kameraert så de ble litt mørke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 18, 2007 noen av mine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 18, 2007 får kaste inn noen bilder jeg også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 18, 2007 her kommer det flere gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 18, 2007 Ikke de beste,men kanskje noen av favortittene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 18, 2007 ikke like høy standar som på de andre bildene her, de er heller ikke redigert på noen måte, men jeg er fornøyd med disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 19, 2007 Her var det mye bra, siden jeg skal ned til Sarpsborg i helgen skal jeg sjekke ut den lokasjonen Kim Andre Antonsen hadde tatt bilder av sin Bora. Slitent industriområde er perfekt for HDR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 19, 2007 Her var det mye bra, siden jeg skal ned til Sarpsborg i helgen skal jeg sjekke ut den lokasjonen Kim Andre Antonsen hadde tatt bilder av sin Bora. Slitent industriområde er perfekt for HDR. Ikke dra ditt etter det er mørket, da er det bare skummelt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 19, 2007 http://img.photobucket.com/albums/v422/scuk/Cars/My%20cars/2007%20VW%20Golf%20GT%20TSI/DSC_2107_1200.jpg http://img.photobucket.com/albums/v422/scuk/Cars/My%20cars/2007%20VW%20Golf%20GT%20TSI/DSC_2098_1200.jpg Ser at jeg må få satt meg skikkelig inn i PS, for disse bilden var nydelige:) Kan du legge ut originalbildene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 21, 2007 Ser at jeg må få satt meg skikkelig inn i PS, for disse bilden var nydelige:) Kan du legge ut originalbildene også? Jeg har tre forskjellige eksponeringer av dette: De to andre er hhv. under- og overeksponert. BKT 3F +-2.0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 19, 2008 Utrolig HDR(?) tøffe bilder av Golfen Torben! Her er mine to bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...