Streetlegal Brumunddal 8-9 september

Anbefalte innlegg

For de som ikke skal på gatebil denne helga, får dere møte opp i brumunddal å parkere storkjeftede amerikanere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en type 85 sedan med pulver til og parkere det meste der a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner og bli lei nå alt skal foregå når jeg er borte skal på danmarks tur dene helge:-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en type 85 sedan med pulver til og parkere det meste der a?

 

Hmm..Vil tru du kanskje tenker på en blå gammal Audi 80 quattro? Med diger ic i fronten...Kjørte ifjor vet jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjenner jeg... Stian antonsen sin det... mistet reima til dynamoen i fjor så det ble bare ett løp da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja han skal kjøre i år han, bilen er nylakket og dritrå:)

 

benket 784hk på 2kilo:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja han skal kjøre i år han, bilen er nylakket og dritrå:)

 

benket 784hk på 2kilo:)

 

Najs najs. Vet den bilen stod i en hage ved Korslund-krysset i Øvre Vang før Stian kjøpte den. Detta blir morro å sjå! Er han medlem i klubben tru?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var han jeg var og så på en ombygd coupe quattro for noen år siden, da hadde han kjøpt turbo, det var den største snurra jeg har sett til bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer alt detta dere sier.. få med dere masse biler og folk da, kommer en større del storkjeftede amerikanere, nytter ikke med bare en audi da vett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer alt detta dere sier.. få med dere masse biler og folk da, kommer en større del storkjeftede amerikanere, nytter ikke med bare en audi da vett ;)

 

Altfor mye janke-jern ja! Kommer ikke til å stille med bilen akkurat men som publikum derimot :) hehe

Audien blir høydepunktet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var strengt tatt kun to biler som direkte imponerte. 80-en og den blå Supraen, da den plutselig fant det for godt å gi på borti der... Ellers gikk jo det meste greit, men liksom ikke noe mer. Men moro var det uansett: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.