Anbefalte innlegg

kanskje en liten tur, fra Haugesund.

Enten en s4 eller rs2... Får se hva det blir til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat stiller kanskje i en audi 80 q, kanskje med kompressor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøva å stilla så mange så mulig... hadde vert kjekt å ver en gjeng...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette?? Er det i gata mellom Kverneland (ford:bs:) og NAF??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er på løvenstrasset det skjer, mellom Audisenteret og gjennviningsstasjonen I.V.A.R på forus...

Vis været er greit så satser jeg på å komme å kikke jeg og.

Bare synd hatt Kenneth Hansen sin S2 ikke sviver lenger. For han hadde sikkert kjørt fra alle !!!! : smil :

Men vi får satse på Audi 80 typ 81 4,2 V8 (kompressor vis han det funker) : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal stille med en sliten og gammel Audi 100 som garantert ikke kjører ifra så veldig mange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som gidder å legge ut en kart link, slik at folk kan finne fram?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som gidder å legge ut en kart link, slik at folk kan finne fram?

Dårlig forsøk men here goes. Vil være mellom audi senteret og bomstasjonen inn til sola. Sving av med Ikea og kjør mot sola. Kan ikke unngå å se det!

kart.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Street Legal vil bli avholdt 16 september kl 13.00 på Løwenstrasse, Forus v/IVAR Teknisk fra klokka 10.00 (husk hjelm) Kjører alle klasser bortsett fra sykkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom nettopp hjem fra... ingenting.

Enten så har jeg klart å unngå å se det som ikke skal gå ann å unngå å bli sett eller så var det ikke noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det ble avlyst grunnet været. Er ikke så gøy å kjøre street leagel på våt asfalt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅåååååhhhhh nei!!!

Eg har glemt det heilt ut jo!! :bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er utsatt. Tviler på det. Det er ikke oppdateringer på http://www.thundervalle.com. Forøverig en dårlig nettside de har. Lite oppdateringer etc.

Kanskje det hadde vært en ide å arrangere street legal i regi av vw-audi lokallag i Stavanger? Sammen med andre lokale klubber BMW Opel etc? Det er stor interesse for billøp i Stavanger (bare det blir gjort kjent for folk, markedsføring)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er utsatt. Tviler på det. Det er ikke oppdateringer på http://www.thundervalle.com. Forøverig en dårlig nettside de har. Lite oppdateringer etc.

Kanskje det hadde vært en ide å arrangere street legal i regi av vw-audi lokallag i Stavanger? Sammen med andre lokale klubber BMW Opel etc? Det er stor interesse for billøp i Stavanger (bare det blir gjort kjent for folk, markedsføring)

Heilt klart ein ide det! men eg trur me må aliera oss med amcar gjengen sånn at me kan bruga juletreet te bakke(oiltool)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.