#1 Skrevet September 6, 2007 i og med møller ikke har denne delen lenger, å ingen har å selge for øyeblikket! så tenkte jeg å lage delen selv. er delen mellom stabbstag og bærearm. noen som vet hva materiale den er i, og om dette er bare å erstatte i en rustfri ny en? legger til bilde av hvilken del jeg mener! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 har du sjekket ebay.com/.de/co.uk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2007 har du sjekket ebay.com/.de/co.uk? jepp. ingenting! men bare lurer på hva bilverksteder sier når folk kommer inn på eu med hjemmelaget hjuloppheng? hehe. for det viser seg at det ikke eksiterer deler til type 85 coupe quattro lenger... jaja. blir s2 neste gang tenker jeg. vertfall muli å få tak i deler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 Sjekka meca eller mekonomen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 Må jo finnes evt noe som kan erstatte denne delen siden den ikke er mere i produksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2007 Selv om Møller ikke lenger kan levere denne delen, så er det jo stor mulighet for at den finnes uoriginal! Ser f.eks. at Mekonomen har en del i kategorien "Forstilling" som heter "mellomstykke". Det er ikke bilde av delen, og deres nummer forteller ingenting. Likevel, det kan jo være at dette er denne delen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2007 Selv om Møller ikke lenger kan levere denne delen, så er det jo stor mulighet for at den finnes uoriginal! Ser f.eks. at Mekonomen har en del i kategorien "Forstilling" som heter "mellomstykke". Det er ikke bilde av delen, og deres nummer forteller ingenting. Likevel, det kan jo være at dette er denne delen... kan være ja. har ikke sjekket mekonomen. men har alerede laget tegning på delen og lager den mest sansynli i morgen. i rustfritt. var rust som gjor at den gamle knakk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...