#1 Skrevet September 6, 2007 noen som sitter på noen bilder av tøffe slike? vurderer å kjøpe "familiebil" med en liten "touch" hva tror dere om denne? kan det bli bil med dassruller,senk å litt cleaning av fangere etc?! bilder hadde vært knall ihvertfall... http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=10948192&reference=2/109/481/92_367125795.jpg&adheading=Volkswagen+Polo+1%274+str%F8ken+Stasjonsvogn+1999%2C+136000+km.%2C+kr.+40.000%2C-&sid=xz5eacuxlkK328047&adTypeId=20&WT.svl=Hovedbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2007 ser for meg 9-16 muligens, ihvertfall noe med kant, men det der så da ikke så værst ut...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 http://www.mobile.de/SIDFHfbiyHhNjD1n6jAa8sOCw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1189110850A1LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C281B20C295%81I-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6A3B27E25200BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=291&id=11111111265966526& 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 ser for meg 9-16 muligens, ihvertfall noe med kant, men det der så da ikke så værst ut...! Den kan bli bra, har en kompis (david) i tyskland som har en slik, med justerbart, 9x16 crv felger i krom, bilen er svart med sveiset panser forlenger, helsveiset grill og seat front... den ser bra ut, finner ikke bilder av den akkurat nå, men trur Frode guldbrandsen har det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2007 nå snakker vi! den hvite var grym er understell samme på polo som cordoba'n? er noe større utvalg og hyggeligere priser...og er deletilgangen like god blir det emblemfri grill anyway så da er det mer eller mindre "same shit" disse bilene her...!? er ikke store forskjeller i skallet ihvertfall som jeg kan se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2007 mmmmmmnjaaaaaaaa.... skeptisk:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2007 hoho, keep'em coming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2007 Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2007 dette er utvilsomt noe jeg kunne tenkt meg, ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2007 Disse bildene fikk ihvertfall meg til å vurdere Polo "familiebil". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2007 hehe, det er forståelig! kjenner jeg blir litt lettere preget, nå...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2007 Er vel en i klubben her som har hatt en SVÆRT fet Polo 6kv, med HR gewinde, porsche d90, uten speil, seat lyker bak, emblemfri grill +++ Emblemfri grill passer ikke fra 6n, det har jeg prøvd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2007 Denn skal selges, en del custom interiør og garantert ingen som har like felger. Justerbart understell, stereo, k&n filter med rorhorn, speil er byttet, sota ruter frem til a stolpe, baklykter byttet ut pluss pluss... Du kan jo ringe han på ni7syvtre3seks8åtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2007 det er den minste stasjonsvogna jeg har sett er nok ikke interessant, da disse ikke er veldig mye større enn lupo'n jeg allerede har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 7, 2007 det er den minste stasjonsvogna jeg har sett er nok ikke interessant, da disse ikke er veldig mye større enn lupo'n jeg allerede har... Tjisk tjisk, synet som bedrar bare... Inni er den en verden av uante dimensjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2007 da skal jeg dra å se på denne i morgen http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10948192&sid=xz5eacuxlkK328047&pos=null&tot=null noen tips på tampen? pleier ikke polo slite med dårlige bakluker og 1.4 kassa er vel et svakt punkt? noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 8, 2007 da har jeg vært å kikka på bil... mulig jeg er bortskjemt med lupo'n men det sto strøken i annonsen, og denne var absolutt ikke det...masse merker på fangere og kaross, ikke dype riper, men man har vært borti ting og tang... motor og understell virka veldig greit, men bilen hadde vært skadet foran. ene skjermen var visstnok gjort "noe" med, uten at eier visst hva eksakt (hadde skjedd hos forrige eier der igjen).. fanger satt dårlig på begge sider mot skjerm, noe som jeg tenker litt ekstra på! rustflekk på lika og to på kanalen, alle må gjøres noe med, men tror ikke de var alvorlige enn så lenge... servicehefte fantes ikke men kanskje noen av dere kan sjekke historikken? regnr er kf 79933 takknemlig for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 9, 2007 er vel denne Runar snakket om : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 9, 2007 ....garantert ingen som har like felger. Hadde ikke denne Schmidt-felger da? Mener å huske det. I såfall så finnes det vel ganske mange sett av de felgene i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 9, 2007 er vel denne Runar snakket om : Helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 9, 2007 Hadde ikke denne Schmidt-felger da? Mener å huske det. I såfall så finnes det vel ganske mange sett av de felgene i landet. Ser mistenkelig ut som Schmidt Space, ja. Og det er vel ikke akkurat sjeldne felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 9, 2007 Jeg ville forsøkt å fått tak i en bil med enten 90HK TDI eller 1,6L 100HK. Begge disse har 827-blokk og dermed unngår du de belemrede Polo-girkassene (som er notorisk dårlige). Begge disse motorene gjør den retusjerte Seat Cordobaen til en sportsbil i praktisk forpakning:D. I alle fall ville jeg ha styrt langt unna 1,4L 60HK. Dette går rett og slett så elendig dårlig at det er helt forferdelig å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 9, 2007 tøff den polo'n der, ja! merket at spranget fra 1.0 til 1.4 var mindre enn jeg trodde, så et naturlig valg vil nok være som du sier andreas - litt mer motor. seat'n finnes i et større kvantum og ligger gjennomsnittlig hyggeligere i pris (dog jeg er ikke like fortrolig med enkelte detaljer på disse bilene kontra polo) og om de er "samme bil" hva angår understell osv er den et åpenbart alternativ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...