hva tror dere om denne? (polo)

Anbefalte innlegg

Jeg hentet min Seat Cordaba Vario på fredag. Det er en 2000 model som er kjørt 73400km. Den har en del utstyr som fjernstyrt sentrallås, cd veksler, kjørekomputer og elektronisk regulering av lufteanleg. Det er en 1.4 60 hk, men jeg synes den går bra nokk. Er litt lite pulver når du skal ut på forkjørsvei, men ellers er den helt grei. Jeg synes den er fantastisk å kjøre. Interiøret er også friskere en tilsvarende polo.

DSC01568_red.JPG

Bilde er klikkbart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva måtte du gi, og er den f.eks 110% rustfri? den ser forøvrig meget hyggelig ut :)

jeg har enkelte forventninger til biler som er såpass nye, og en av de er null rust (sett bort fra evt bobler i fbm. steinsprang) da jeg mener om rust forekommer vitner det om for dårlig bilhold (en annen ting er m rust har oppstått, men fjernet umiddelbart)...samme med masse riper og merker, møkkete bil ved visning etc!

mulig jeg er sær, men når man ikke har økonomi til å gjøre "dårlige" kjøp, er det mye som spiller inn... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøptde den av forhandler, med 3 måneders bruktbil garanti. Har ikke klart å se noe rust i det hele tatt. Den har noen få parkeringsmerker, men er stort sett strøken. Den har også fått stor service helt nylig med reg reim skifte. Gav 62 000 inkl omreg som er over 4 000. Forsikring kom på 5900 med eier på 19, kun startbonus og 12 000 km kjørelengde (delkasko)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøptde den av forhandler, med 3 måneders bruktbil garanti. Har ikke klart å se noe rust i det hele tatt. Den har noen få parkeringsmerker, men er stort sett strøken. Den har også fått stor service helt nylig med reg reim skifte. Gav 62 000 inkl omreg som er over 4 000. Forsikring kom på 5900 med eier på 19, kun startbonus og 12 000 km kjørelengde (delkasko)

høres meget hyggelig ut :) en slik bil vurderes sterkt om dagen...

har du forresten noen planer med bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte 16 felger, øyelokk og en bitte liten senk, men det blir uansett ikke med det første, må betale tilbake min far som har lagt ut for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv hatt sånn bil ,grei og fin ikke for stor men god plass i den

min var med :

kw

8*15

emblemfri grill

panser forlenger

bonrath visker

min polo.jpg

polo12.jpg

vtr01_62.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den så rimelig fin ut ja...ringe på den etterpå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den hørtes like pen ut som den ser ut på bildene! ringte nå, fri for rust, bulker og nevneverdige merker, topp tilstand, og til en helt riktig pris...

MEN - jævli langt unna! spørsmålet er da om noen kunne vært villige til å kikke på bilen for meg?! det skal selvfølgelig ikke innebære utgifter for vedkommende, og jeg ville vært utrolig takknemlig. noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis noen lurer så sklir en VR6 nesten rett ned i fronten på disse! Har en kompis med Caddy VR6 som vurderer å vive motoren ned i en Polo stv på sikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet for å se på bilen for meg? 6160 Hovdebygda

Prøv å poste et innlegg i lokallagsforumet til Møre og Romsdal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.