S4 vs S-line front på A4 B6 - hva er penest?

Anbefalte innlegg

Hva mener folket er penest? Kan nemlig få tak i S4 front meget rimelig. Passer S4-fronten rett på en A4 uten modifikasjoner?

903-s4020009.jpg

i_audi_a4_sline_04feb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den går rett på... Men du trenger nye tåkelys for å få dem til å passe skikkelig i gitteret. Er mulig å tilpasse de originale noenlunde, men de blir liggende litt langt bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den går rett på... Men du trenger nye tåkelys for å få dem til å passe skikkelig i gitteret. Er mulig å tilpasse de originale noenlunde, men de blir liggende litt langt bak

 

Okei, så da må jeg altså ha S4 tåkelys? Kan disse kobles rett på det ledningsnettet/pluggene jeg har nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, så da må jeg altså ha S4 tåkelys? Kan disse kobles rett på det ledningsnettet/pluggene jeg har nå?

 

Plug and play... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s line, bildene yter ikke rettferdighet. S4 fronten er utrolig kjip i virkeligheten. Sline med s4 griller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Remy.

 

S4 fronten er litt tam og anonym mens S-Line fronten med S4 griller ser mere sint og aggresiv ut.

 

Men det er smak og behag. S-Line fronten er jo blitt ganske vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også enig med Remy;) s-line front med s4 grill!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var S-line med S4 griller som var planen. Men skal dette kjøpes fra Møller kommer det på ca 7500kr med grill/gitter, pluss lakkering. Har ikke funnet noe særlig på ebay desverre. S4 front kan jeg derimot få tak i for ca 2500kr ny inkl frakt. Ganske stor prisforskjell. Dessuten er jo S4 fronten én del, mens S-line er delt i fanger og spoiler...noe dritt at man må ha ny fanger for å få på S-line frontspoileren....(om man ikke vil til å kutte da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at S4 fronten er snadder når den er på den rette bilen (Fargen, felger etc etc stemmer) Men S-line fronten med S4 grill er litt mer sint/aggresiv enn S4. Så jeg ville godt for S-line med S4 griller.

 

MEN SMAKEN ER SOM BAKEN!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plug and play... :)

 

Din A4 ble ihvertfall SYKT pen med S4-front, den så helt perfekt ut! Tror faktisk jeg satser på S4, blir mye billigere for meg.

 

Tips til hvor jeg kan få tak i tåkelys til S4-fronten? Eller må jeg kjøpe Møller, vet du ca. pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din A4 ble ihvertfall SYKT pen med S4-front, den så helt perfekt ut! Tror faktisk jeg satser på S4, blir mye billigere for meg.

 

Tips til hvor jeg kan få tak i tåkelys til S4-fronten? Eller må jeg kjøpe Møller, vet du ca. pris?

 

Takk for det, er jo godt fornøyd selv ihvertfall.. S-line med S4 griller er jo grisepent det og, men så ruller de på nesten hvert hjørne du kikker...

 

Jeg kjøpte mine på møller, de koster veil ca 1000 lappen pr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, er jo godt fornøyd selv ihvertfall.. S-line med S4 griller er jo grisepent det og, men så ruller de på nesten hvert hjørne du kikker...

 

Jeg kjøpte mine på møller, de koster veil ca 1000 lappen pr stk

 

 

Har du forresten delenr på den S4-fronten du har? Det finnes visst flere forskjellige, med og uten parksensor osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du forresten delenr på den S4-fronten du har? Det finnes visst flere forskjellige, med og uten parksensor osv.

Er kun 2 forskjellige såvidt jeg kan se

8E0807103R er delenr for fangerkappe med lyktespylere, uten avstandsmåler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kun 2 forskjellige såvidt jeg kan se

8E0807103R er delenr for fangerkappe med lyktespylere, uten avstandsmåler

 

OK, tusen hjertelig takk:)

 

Fikk 3 forskjellige delenr jeg; 8E0 807 103 R GRU, 8EO 807 103 S GRU og 803 807 103 T GRU. Hmm, ser ut til at T også er uten avstandsmålere...

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2002-2004-Audi-S4-Front-Bumper-Cover-OEM-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33640QQihZ016QQitemZ260157180164QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T er en usa Variant av fangeren.. ikke tilgjengelig i Europa. Tipper den er tykkere dvs bilen blir noe lengre enn med europa variant av fangeren, grunnet regelverket over dammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T er en usa Variant av fangeren.. ikke tilgjengelig i Europa. Tipper den er tykkere dvs bilen blir noe lengre enn med europa variant av fangeren, grunnet regelverket over dammen.

 

Aha, da skjønner jeg. Får holde meg unna T da. Takk for hjelpen. Da er det bare å få bestilt deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.