#1 Skrevet September 6, 2007 Hei! Jeg har montert KW coilovers av typen inoxline var.1 quattro, på min audi A3 1,8TQ. Alt så veldig greit ut ved montering, men når bilen ble satt ned på hjula igjen ble det ca. 1 cm glippe mellom støtdempertårnet og toppen av demperen. Er det normalt? Antakeligvis ikke..... Hva kan dette skyldes, og hva kan gjøres for å evt. utbedre dette? Mvh. -Niclas- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2007 Mener å ha sett noe om dette jeg.Har visst skjedd med mange golfer hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2007 er det at øverste "koppen" på demperen (i motorrommet) kommer litt opp når du senker ned bilen..? i såfall er vel dette normalt...? er i hvertfall slik på gamle golfer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2007 er det at øverste "koppen" på demperen (i motorrommet) kommer litt opp når du senker ned bilen..? i såfall er vel dette normalt...? er i hvertfall slik på gamle golfer:) slik er det på audi 80 og 90 typ 89 også, så hvis dette er problemet så skal det nok være slik på din bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2007 Jeg kan ta et bilde i morgen, så får dere se hvordan det ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2007 Hei! Her er bildet av hvordan det ser ut. Det er ikke fult 1 cm, men ca. 7-8 mm. - Niclas - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2007 Ser heilt normalt ut i mine øyne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2007 Samme både på min bora, og på audi 80'en jeg hadde tidligere i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2007 helt normalt det der. foringen som er slakk og bøyes opp. den skåla på toppen er jo bare for å forhindre at dempern skal hoppe ut ved hjulløft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2007 Hvis det er normalt, så er det ingenting som er bedre enn det. Er noen som mener noe annet så si i fra. Takk for alle svar -Niclas- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...