#1 Skrevet September 7, 2007 Har drevet å tenkt litt på å få lakkert senteret på felgene mine. Å lakke det i samme farge som bilen er vel oppbrukt.....men har tenkt litt på å få lakkert det i sort blank,det passer iallfall helt supert sammen med polert kant. Men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det med senterdekselet på de hvis jeg går for sort senter. Er jo en karbonring på senterdekselet også.....kom med forslag til hva som kunne passet best. Bilde av en slik felg vedlagt.... PS mods mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2007 Lurte på om at hvis jeg maskerte midten av senterdekselet der det står OZ Racing å lakket alt annet sort blank hadde blitt best. Eller om jeg skulle bare lakket alt......?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2007 Sikker på at du vil det?... Er jo veldig fine felger -litt for fine til å lakke sort..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2007 Jeg ville lakkert de noe sånn som dette. Sorry den litt dårlige mod`en, har ikke photoshop på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2007 Jeg ville lakkert de noe sånn som dette.Sorry den litt dårlige mod`en, har ikke photoshop på jobb. Var noe slikt som det der jeg tenkt på,slik at midten på senterdekselet fortsatt er sølv som orginalt. Takk for moden allikevel...litt lettere å bestemme seg for hvilke alternativ man skal velge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2007 Sikker på at du vil det?...Er jo veldig fine felger -litt for fine til å lakke sort..? Hehe er bare å lakke de opp igjen hvis det ikke blir pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2007 Du får krombelegge hele senteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2007 Du får krombelegge hele senteret. Da ville jeg heller polert senteret.......men det blir for bling for en familiebil hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2007 Noen som kan gjøre en liten PS mod på dette bildet ? Er ikke helt sikker på hvordan det blir på en grå bil som min....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2007 Noe sånt som dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2007 Noe sånt som dette.Danke schön.......vet ikke helt hva jeg synes om sort senter på de felgene til min bil. Må tenke på det og fordøye det litt,innebærer jo litt arbeid med felgene og nye skruer og tikantpipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2007 La de være, syns de er blodfete de felgene der. Hold dem orginal.. Min mening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2007 Kjøpte ikke du tikantpipe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2007 La de være, syns de er blodfete de felgene der. Hold dem orginale.. Min mening:) Whatever he says! Ikke begynn å fikle med disse Pål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2007 Synes felga ble seende mindre ut med svart senter! Keep it simple, keep it clean osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2007 Et lite forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 7, 2007 Beklager...dette....var....ikke..... pent!! Behold disse som de er Per! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2007 Du kan jo alltids pusse litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 7, 2007 du lars lysebo, har du en bror som heter thomas lysebo eller tar jeg feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 7, 2007 du lars lysebo, har du en bror som heter thomas lysebo eller tar jeg feil Du tar helt feil Du vet du har en funksjon som heter PM for slike ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 9, 2007 Syns faktisk ikke det ble fint med svart senter på bilen min.........blir nok beholdt som de er ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 10, 2007 Synes felga ble seende mindre ut med svart senter! Keep it simple, keep it clean osv.. Tenkt litt på dette i helgen å kommet frem til samme konklusjon. Syns ikke det ble så pent som jeg trodde imot gråfargen på bilen min også. Eneste sprellet jeg gjør med disse felgene er å spandere på nye rustfrie skruer. Ellers så får vi se om dama kantkjører noen felger så jeg får en unnskyldning til å bytte ytter-ringene bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...