#1 Skrevet September 7, 2007 Jeg er blank på dette området, men hva skjer om man får en skvett vann på bensintanken? Finnes det noe man kan tømme på tanken? Må tanken tappes? Kan man bare kjøre? takknemlig for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2007 Hvor mye er det snakk om? pøs på med kondensfjerner og fyll full tank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2007 Kondensfjerner gjør vondt verre! Bruk Westfrost,det får vannet til å fordampe,ikke fortrenge det sånn som kondensfjerneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2007 Hvor mye er det snakk om?pøs på med kondensfjerner og fyll full tank. 1/2 dl kanskje... kondensfjerner får jeg på bensinstasjonen? også fyller jeg opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2007 Westfrost, får man det på bensinstasjoner? jeg er ikke 100% sikker på at det er komt vann på tanken, tar motoren da skade av noen av disse produktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2007 en halv dl kan vel neppe være merkbart, hvertfall ikke om tanken fylles full åssen klarte du det, forresten?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2007 en halv dl kan vel neppe være merkbart, hvertfall ikke om tanken fylles full åssen klarte du det, forresten?? hehe ja, godt spm! det gjelder broder`n sin bil! hadde kjørt på litt, så eksos og bremser var bra varme! skulle inn på bens`n og fylle, men i og med at det er breddekitt på bilen, er det ikke altid den er så villig til og ta imot bensin (forlenget rør til påfyllingen) så jeg stod der og fylte, så plutselig står bensinspruten ut av lokket mens jeg står og fyller! les: bensin all over! fikk litt pannikk med tanke på brannfare, så tok den vannkannen som stod der, og ga på på dekk, felg, bremser, også kom litt på bilen/tanklokket som stod åpent! så lurer på om ikke det kom inn litt vann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2007 QMI! binder vannet til drivstoffet. Testet! Funker! http://www.motordeler.com Rask levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2007 Blåsprit funker også veldig bra. binder vann og bensin sammen. får du garantert ut alt sammen. kan harke litt men tar ikke noe skade av dette. Kondensfjerner legger seg bare mellom bensinen og vannet. dvs legger vannet oppå bensinen. til slutt vil det bare være kondensfjerner og vann igjen på tanken. da sliter du mere Westfrost fordamper som nevnt tidligere vann. men fordampet vann er ikke sikkert forlater tanken. Et par tre dl med blåsprit gjør susen. Har hatt best resultat med dette selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2007 må bruke bilen imåren (130km) så har ikke tid og vente på levering av noen produkter, men takk likevell! Blåsprit funker også veldig bra. binder vann og bensin sammen. får du garantert ut alt sammen. kan harke litt men tar ikke noe skade av dette. Kondensfjerner legger seg bare mellom bensinen og vannet. dvs legger vannet oppå bensinen. til slutt vil det bare være kondensfjerner og vann igjen på tanken. da sliter du mere Westfrost fordamper som nevnt tidligere vann. men fordampet vann er ikke sikkert forlater tanken. Et par tre dl med blåsprit gjør susen. Har hatt best resultat med dette selv så du mener det funker med litt blåsprit på tanken, så fyller jeg den opp? motoren tar ikke noen skade av blåsprit? får jeg forresten det på en vanlig bensinstasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2007 etter det jeg har funnet ut ved og søke litt, så får ikke jeg tak i blåsprit idag (begynner på jobb om 30 min) Så jeg prøver og fylle opp tanken, så får jeg bare se hvordan det går.. men takk for alle gode råd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2007 Blåsprit er virkelig tingen spør du meg. men ikke overdriv. er jo mere eksplosivt en bensin. 2 dl burde holde. så fylle tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2007 Blåsprit er virkelig tingen spør du meg. men ikke overdriv. er jo mere eksplosivt en bensin. 2 dl burde holde. så fylle tanken. fikk tak i noe blåsprit på jobb! så nå får vi håpe det gjør underverket takk for god hjelp her, i en litt pinlig situasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...