#1 Skrevet September 7, 2007 Hoi! Er det noen gromme audi`er som skal på gate bil til helga? Noen som vet om Aw(?) Racing fikk i gang audi 80n ? Evt lykke til alle som skal ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2007 De reiste tidligere i dag ja! Og denne gangen skal visst bilen brukes sikkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2007 hvem sin rs2 var det som kjørte drag i dag? meget pen bil, så ut som den gikk utrolig bra åsså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2007 Farge var det på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 nesten sort.. muligens litt grønnskjær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2007 Medlems bil det ja. Riser heter'n hvis det er den jeg tenker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2007 Var ikke det den svenske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2007 noen som har bilde eller film av ein kvit s2 på gatebil i helga? ein kompis sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2007 jeg har den i hodet..men det hjelper kanskje ikke ( hadde den ikke i hodet likevel, leste nå først at du mente s2 ) men hvem er det som har den uberfete røde urqen som jeg møtte først i mysen så i frekkestad(frakkestad?) på fredagen lav rød deilig sak. tror ikke den var på rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2007 Kenneth BRUKTE bilen ja...fytte rakker'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...