#1 Skrevet September 7, 2007 Ønsker masse bilder av forskjellige sommerfelger til A4! Med og uten kant! Legg ut Trenger inspirasjon!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 hoi.. Til salu! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=94602 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2007 Se her ja.. Keep it comming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 Låner tråden litt eg:) Viss noken har det liggande så sleng ut eit bilde av ein B6 avant med Rs4 II felgar, 18-19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2007 Min gamlebil.... 20" Aez ultra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2007 Min gamlebil.... 20" Aez ultra Nydelig A4 du hadde Ken Arne! Perfekt senk!! Hvor mye senk hadde du og subbet du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2007 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2007 hehe FET bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 17, 2007 Min gamlebil.... 20" Aez ultraDen er FET!Ruller her i Sogndal nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 17, 2007 Nydelig A4 du hadde Ken Arne!Perfekt senk!! Hvor mye senk hadde du og subbet du? Subbet ikke i det heletatt:) Var ikke helt sikker på senk, men rundt 60-50... Bilen er fet den, men nå er det kommet endel B7 som er gått forbi, men når den var ferdig i 06 var den en av de fineste, synes nå jeg da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2007 hva heter de gull felgene som Nils Julstad har lagt ut her?? De likt jeg godt! Nils 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 2, 2007 Låner tråden litt eg:)Viss noken har det liggande så sleng ut eit bilde av ein B6 avant med Rs4 II felgar, 18-19". Ikke avant, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2007 Sportec bicolor. Jeg vurderer å få lakkert mine slik.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 9, 2007 Sedan med BBS felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 9, 2007 19" ASA AR1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 20, 2008 Tar en liten bump på denne tråden nå som det snart er på tide å tenke sommerfelger. Så legg ut bilder av A4 med sommerfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 5, 2008 Noen som har bilder av B7 med Nuvolari med sort lakkering inni eikene, 19" eller 20"? Gjerne og så med gammel og ny A8/S8 felg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 14, 2008 Tenkte å friske opp denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 14, 2008 Tenkte å friske opp denne tråden Hvilke felger er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 14, 2008 Hvilke felger er dette? Det er Work Varianza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 14, 2008 Digger de felgene - men har en misstanke til at de er alt for breie og med helt feil innpress til en som ikke har rs4 skjermer. Og blir nok ikke så rå uten den kanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 14, 2008 "Litt" kant under umodifiserte skjermer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 16, 2008 Tomason Tn4, 9x20 ET 40:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...