#1 Skrevet September 7, 2007 Noen som har peiling hvor det kan være mulig å få skaffet en slik list? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2007 Møller eller andre som skaffer orginaldeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2007 etter det jeg kan finne frem er dette en del av side skjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 Du tenker ikke på lista nederst på døra, men på kanalskjørtet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 møller leverer alle de nedre dørlistene untatt den som er på skjermen foran da den ikke leveres lengre.... ref. møller kongsvinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2007 ok flotters...så får jeg høre med den lokale vag leverandør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2007 Dette er vel en gummilist som er orginal. Men tenkte jeg skulle skyte inn at hvis du tenkte å lakkere denne blir det dårlig etterhvert. Du får kjøpt disse listene i glassfiber hos rieger som er til å lakkere. Hadde disse selv da jeg byggde en Coupe med Evo plast en gang i tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 det der er en list du får kjøpt på bsbildeler.no... kommer fra rieger og er lakkerbar i motsetning til den orginale.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...