Anbefalte innlegg

Lurer på om det går ann å kjøre på høyre felt bak en på venstre felt uten å bli tatt på fotoboks!!??

 

Skjedde meg idag, bilen på venstre felt kom forbi meg i stor fart men var foran meg, hjørne til hjørne av bilen mens det blinka, er meg medregnet???

 

P.S skjedde i damgårdstunnellen og med en transporter på 1,5 tonn med 1,6 sugediesel!! hmmm???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det går ann å kjøre på høyre felt bak en på venstre felt uten å bli tatt på fotoboks!!??

 

Skjedde meg idag, bilen på venstre felt kom forbi meg i stor fart men var foran meg, hjørne til hjørne av bilen mens det blinka, er meg medregnet???

 

P.S skjedde i damgårdstunnellen og med en transporter på 1,5 tonn med 1,6 sugediesel!! hmmm???

 

Tror nok det er sensorer i veibanen som tilsier hvor den aktuelle bilen befinner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om begge kjører like fort på samme måte?:rolleye:, og da får dem ikke bilde av skiltet på bilen pga plasseringa!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det går ann å kjøre på høyre felt bak en på venstre felt uten å bli tatt på fotoboks!!??

 

Skjedde meg idag, bilen på venstre felt kom forbi meg i stor fart men var foran meg, hjørne til hjørne av bilen mens det blinka, er meg medregnet???

 

P.S skjedde i damgårdstunnellen og med en transporter på 1,5 tonn med 1,6 sugediesel!! hmmm???

 

Samme har sjedd med meg, det blir registrert hvilken fil bilen som kjører for fort ligger i så du trenger ikke beskymre deg.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bekymrer meg egentlig ikke :) men tok å satte transporteren bak min passat som er litt mindre enn den passaten som var foran meg, og stod på en stol omtrent der kameraet ville være, så ikke skiltet mitt ihvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om begge kjører like fort på samme måte?:rolleye:, og da får dem ikke bilde av skiltet på bilen pga plasseringa!!

 

Tanken har slått meg, om en f.eks drar forbi et vogntog og det sperre for sikten til kamera.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken har slått meg, om en f.eks drar forbi et vogntog og det sperre for sikten til kamera.

 

kompis gjorde det.. funket VELDIG bra : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk på og pass dere. flere plaser dem har to felt så har dem begynt og sette opp fotoboks på vær side. ikke artig det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kompis gjorde det.. funket VELDIG bra : rock :

 

Antar at jeg ikke skal tenke mere på dette, men ser det komiske i det :D fyren snakka jo i mobilen også!!!

blir vel pen bilde av han tenker jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk på og pass dere. flere plaser dem har to felt så har dem begynt og sette opp fotoboks på vær side. ikke artig det da.

 

Hvor da om jg tørr spørre?? hehe..

 

Enkleste for å garantert ikke bli tatt i fotoboks er å klipse av skiltet fremme!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor da om jg tørr spørre?? hehe..

 

Enkleste for å garantert ikke bli tatt i fotoboks er å klipse av skiltet fremme!!

 

 

Antar i østlandet et sted :D

har ikke sett doble bokser på veiene her!!

 

Tja Det ALLER BESTE er å følge fartsgrensen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på e6 tur innover til oslo mellom dal og gardemon. på to felten der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir knipsa i Damsgårdstunnellen uansett ka felt du ligge i...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir knipsa i Damsgårdstunnellen uansett ka felt du ligge i...

 

det kan eg skrive under på : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan eg skrive under på : rolleyes

 

Det sier du først nå????

 

 

Men uansett jeg var i en vinkel der skiltet mitt trolig ikke synes!! bekymrer meg ikke da jeg hadde avpasset fart :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal de gjøre da, gi bot til begge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.