#1 Skrevet September 7, 2007 Er det noen som vet hva Recarostolene i s4'en heter? Saken er at interiøret i s4'en trenger litt kjærlighet og har sett på HTS sine formsydde setetrekk. Har vært i kontakt med HTS, men de vet ikke hvilke Recaro stoler som sitter i en s4, og sier jeg må hoste opp navnet evt Recaro's delenummer på stolene (delenummeret i ETKA sier dem ingenting). Har noen andre erfaring med HTS og disse stolene? Tips mottas med takk... Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2007 Sitter vel ikke Recaro stoler i urS4? Audi sine egenproduserte sportsstoler vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2007 Ok. Trodde de var produsert av Recaro. Vet ikke helt hvor jeg har det fra, men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Er vel det som kalles 'sportsinteriør', og jeg trodde også de kjøpte det fra Recaro.. Uansett var i hvertfall første eier på Nazze Recarofabrikken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 Er vel det som kalles 'sportsinteriør', og jeg trodde også de kjøpte det fra Recaro..Uansett var i hvertfall første eier på Nazze Recarofabrikken! Sportsinteriør er vel også det som står i ETKA, om jeg ikke husker feil. Siden jeg trodde dette var Recaro, trodde jeg de måtte ha et navn/benevnelse fra Recaro (som ikke stod i ETKA). Da ting tyder på at Audi har produsert disse selv, er nok ikke "Audi-sportsinteriør" nok for at HTS skal vite hvilke setetrekk de skal hente ned fra hylla. Spørsmålet blir da: har noen erfaring med formsydde setetrekk (HTS eller noe andre merker) på slike seter? Blir dette OK, eller er det bare full omtrekking av setene som gir bra resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2007 Har sendt deg PM. Stolene er produsert av Recaro. Står et klistremerke under stolene med diverse info, blant annet delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...