Anbefalte innlegg

Hei hei..

skal nå senke golfen min, og ser litt på e-bay etter senkesett. fant disse:

http://cgi.ebay.de/Fahrwerk-VW-Lupo-Polo-6N-Golf-Vento-2-3-4-Stossdaempfer_W0QQitemZ170146932288QQihZ007QQcategoryZ57391QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

noen som har disse og veit hvordan de er?

Finner dere noe annet(helst med TUV), om det er justerbart eller ikke gjør ikke noe..så gjerne si ifra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er jo til Polo, så det får du ikke godkjent uansett om det passer eller ikke.

Senket min 60/60 med Jamex dempere og fjærer, og ble svært fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er jo til Polo, så det får du ikke godkjent uansett om det passer eller ikke.

Senket min 60/60 med Jamex dempere og fjærer, og ble svært fornøyd.

 

hehe..står golf i annonsen også, og blar du litt nedover så ser du at de selger til golf 2 ;)

men du ble fornøyd med jamex?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, litt snar der... :)

Ja, ble kjempefornøyd med Jamex, både perfekt stivhet og senk. Lite minus med at 3 stk bak blir umulig med 17", men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett cobra justerbart høyde å stivhet som skal selges. Aldri kjørt med på på vei, kun brukt for å ha bilen trillbar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, litt snar der... :)

Ja, ble kjempefornøyd med Jamex, både perfekt stivhet og senk. Lite minus med at 3 stk bak blir umulig med 17", men...

har du en nettside hvor de selger disse?

 

Har ett cobra justerbart høyde å stivhet som skal selges. Aldri kjørt med på på vei, kun brukt for å ha bilen trillbar..

 

la deg til msn jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikk litt på ebay.de og søk på coilover. Jeg kjøpte justerbart senkesett til 3'rn min og jeg ga 2200,- ferdig med frakt og alt inn til norge. Vil si det er ganske så billig for justerbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en nettside hvor de selger disse?

Bema selger hvertfall Jamex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikk litt på ebay.de og søk på coilover. Jeg kjøpte justerbart senkesett til 3'rn min og jeg ga 2200,- ferdig med frakt og alt inn til norge. Vil si det er ganske så billig for justerbart.

 

coilover er justerbart?

fant disse: http://cgi.ebay.de/Coilover-Suspension-Kit-VW-Golf-Jetta-MK2-Corrado_W0QQitemZ180129796743QQihZ008QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

samme som du kjøpte?

fornøyd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.