#1 Skrevet September 7, 2007 Hei hei.. skal nå senke golfen min, og ser litt på e-bay etter senkesett. fant disse: http://cgi.ebay.de/Fahrwerk-VW-Lupo-Polo-6N-Golf-Vento-2-3-4-Stossdaempfer_W0QQitemZ170146932288QQihZ007QQcategoryZ57391QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem noen som har disse og veit hvordan de er? Finner dere noe annet(helst med TUV), om det er justerbart eller ikke gjør ikke noe..så gjerne si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2007 Disse er jo til Polo, så det får du ikke godkjent uansett om det passer eller ikke. Senket min 60/60 med Jamex dempere og fjærer, og ble svært fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 Disse er jo til Polo, så det får du ikke godkjent uansett om det passer eller ikke.Senket min 60/60 med Jamex dempere og fjærer, og ble svært fornøyd. hehe..står golf i annonsen også, og blar du litt nedover så ser du at de selger til golf 2 men du ble fornøyd med jamex? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Oi, litt snar der... Ja, ble kjempefornøyd med Jamex, både perfekt stivhet og senk. Lite minus med at 3 stk bak blir umulig med 17", men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 Har ett cobra justerbart høyde å stivhet som skal selges. Aldri kjørt med på på vei, kun brukt for å ha bilen trillbar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2007 Oi, litt snar der... Ja, ble kjempefornøyd med Jamex, både perfekt stivhet og senk. Lite minus med at 3 stk bak blir umulig med 17", men... har du en nettside hvor de selger disse? Har ett cobra justerbart høyde å stivhet som skal selges. Aldri kjørt med på på vei, kun brukt for å ha bilen trillbar.. la deg til msn jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2007 Kikk litt på ebay.de og søk på coilover. Jeg kjøpte justerbart senkesett til 3'rn min og jeg ga 2200,- ferdig med frakt og alt inn til norge. Vil si det er ganske så billig for justerbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2007 har du en nettside hvor de selger disse? Bema selger hvertfall Jamex. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2007 Kikk litt på ebay.de og søk på coilover. Jeg kjøpte justerbart senkesett til 3'rn min og jeg ga 2200,- ferdig med frakt og alt inn til norge. Vil si det er ganske så billig for justerbart. coilover er justerbart? fant disse: http://cgi.ebay.de/Coilover-Suspension-Kit-VW-Golf-Jetta-MK2-Corrado_W0QQitemZ180129796743QQihZ008QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem#ebayphotohosting samme som du kjøpte? fornøyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...