#1 Skrevet September 7, 2007 Hei Noen her som vet om noen i hgsd som fikse og lakkere felger?Har noen "godt" brukte felger eg skulle hatt lakkert.Noen som har tips om noen som fikse sånt?ca pris er og fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Hei Noen her som vet om noen i hgsd som fikse og lakkere felger?Har noen "godt" brukte felger eg skulle hatt lakkert.Noen som har tips om noen som fikse sånt?ca pris er og fint Ene porsche felgen eg hadde på a3'en leverte eg til torgersen lakkering. De fikset hakkene i den og lakkerte den, og eg betalte da 800,- pr felg- Ble meget fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2007 eg og har bere positive ting å sei om torgersen. dei har lakkert t sammen 4 felgar for meg no, å e e veldig fornøyde. betalte vell 1200,- for 2 av de, å så 1400,- for dei 2 andre. avtal pris på forhånd så ordne det seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 Sorry for bump av gammel tråd, men lurer på noe. Må dekkene av for å at de klarer å fikse dette? Er dette såfall noe torgeresen gjør? Noen som har før og etter bilde av felgene de fikset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2012 (endret) Da bumper jeg denne også! Lurer på det samme som Hr. Frøyland her Mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...