#1 Skrevet September 8, 2007 Hei Jeg ser att i min golf 2 88 mod så kommer det vann inn på fører siden på gulvmatta, det drypper fra under sikrings boksen, er vann i den skumgummi saken som ligger der, er det noen her som har tips på hvor vannet kan komme inn når det drypper der? Har sett oppi motor rommet, men kunne ikke se noe som har tettet igjen dreneringen, men er det andre plasser jeg bør ta en titt? Kan ikke se noen lekkasjer ved vindu eller lignende. Kan jo se ut som om det kommer fra motor rommet. Dette skjer oftest når bilen står i litt motbakke. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Hmm, Er det en pakkning i torpedoveggen til panser wire`n ? mulig det ikke er tett der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 kan være varmeregistret som har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Rengjør dreneringshullene i vannkassa med trykkluft. Har tendenser til å samle seg mye blader og annet rask der om høsten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 Høres ikke ut som om det er varmeregisteret, da det har en tendens til å komme på passasjersiden om det er noe lekkasjer på den. Kjennes også igjen på lukten. Lukter søtt om det lekker kjølevæske. Sjekk pakninga på frontruta,og som Andreas sier. Sjekk dreneringer i vannkassa. Kommer det inn grunnet dreneringen i vannkassa,er nok den rimelig full av vann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2007 Hei Takker for tips, jeg har "staket" ut fører siden, men har ikke sett på høyre siden. Tror nok det er bare er vann og ikke fra registeret som nevnt. Det kommer ikke noen spesiell lukt, bare vann Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...