#1 Skrevet September 8, 2007 har en 91 audi 80q b3 som er bygget om til b4 front,så regner med at det sitter b4 lykter på denne. bestillte venstre hovedlyktglass fra norskbildelesenter,men glasset jeg fikk fra dem passer ikke,det er ca 5 cm kortere en glasset som satt der. fikk jeg feil glass,eller sendte dem feil glass til meg?er b3 glasset kortere en b4 glasset?eller er det omvendt? dette er glasset jeg fikk fra nbs: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=04514&ASP=3094574&Type=Audi&Model=80&Year=1993&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3094574[O]Type=Audi[O]Model=80[O]Year=1993[O]Varegruppe=0251 og dette glasset er ca 5 cm fort kort,iforhold til det som satt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Det er vell stort sett 2 forselige lykter til B4. Man har de som har blink og hovedlys vedsiden av hverandre, altså 2 delte lykter. Også har du hele lykter med hovedlys og park i siden av lyktene. Så om du har de lyktene med parklys vedsiden av hovedlys har du fått feil glass. På pakninga til glasset du har motatt skal det stå ett nr. som du da kan sjekke det opp mot basen til NBS for og se at du har motatt riktig glass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 her er et bilde av bilen min: http://smg.photobucket.com/albums/v310/oter11/?action=view¤t=IM000002.jpg skal sjekke om det står noe på pakningen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Det ser ut som du har 80 b3 lykter på din. Går de inn under panseret? b3 lykter er omtrent 5 cm bredere enn b4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2007 Kan se ut som nevnt her at du fremdeles har B3 frontlyktene. Om lykta ikke går jevnt ned sammen med snuta på panseret men slutter strakt rett ned under snuta har du B3. Om den går likt med snuta så har du B4 men mest sansynlig motatt feil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...