Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har problemer med sentrallåsen på s4'n! Det er ikke problemer med å låse opp eller igjen dørene, men når jeg låser opp går "vakumpumpa" i ca 10 sekunder før den stopper (med en liten dumpventil lyd etterfulgt! hehe...). Slik er det ikke når jeg låser bilen!

 

Liten bagatell bare, men det er greit å få ordnet det....Er det noen som har en forklaring på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har antagelig en lekkasje i systemet ett eller annet sted. Pumpa går til den får nok motstand, da stopper den. Får nok bare høre deg frem til lekkasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zalovann er effektivt for å finne lekkasje... Bare ett tips...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da er det vel rart at pumpa ikke går etter at jeg låser bilen ? For dette gjelder bare for opplåsing...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein Harald Liodden

Men da er det vel rart at pumpa ikke går etter at jeg låser bilen ? For dette gjelder bare for opplåsing...

hvis det er en liten sprekk, utvider den seg ved trykk, ved stengning er det sug, og da suger slangen seg sammen og er tett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset!

Må blåse "slangenettet" rent for såpevann etterpå da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare ved åpning at det blåser og pumpen går da? Dvs. når du åpner? da trenger du ikke det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo,stemmer det! Dette høres bra ut! Da får jeg mekke litt til helga... Har en liten mistanke om at lekkasjen er ved førerdøra! Sideruta har vært knust ved innbrudd!! Spørs om glasskåret har lagd hull i slangen!

 

Takk for hjelpa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.