#1 Skrevet September 8, 2007 Hei. Jeg har en 88 mod Jetta. 1,6l Har store problemer med å holde motoren i gang når den er kald. Har skiftet plugger og pluggledninger. Noen som har råd til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Lurer på om det kan være den berømte automatchoken som har tatt dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 Hei. Jeg har en 88 mod Jetta. 1,6l Har store problemer med å holde motoren i gang når den er kald. Har skiftet plugger og pluggledninger. Noen som har råd til hva det kan være? gasserne på 1.6 bensin har jo en lei tendens til å tulle da. Kjenner til 2 tilfeller bare her i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Lurer på om det kan være den berømte automatchoken som har tatt dagen. Hvordan er det å skifte den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 gasserne på 1.6 bensin har jo en lei tendens til å tulle da. Kjenner til 2 tilfeller bare her i byen Se signaturen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2007 har ikke sett forgasseren på disse motorne, men på eldre vag motorer så er det en slags rele på forgasseren som en lett kopler av en ledning og skrur av!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2007 Se signaturen min... Hehe =) Ja, det enkleste er vel bare å skifte til dortello eller weber gasser når man først begynner å styre med dette. Får jo gassere som er egnet til motoren veldig rimlig på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2007 dortello Du mener vel Dell'Orto? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2007 Du mener vel Dell'Orto? Mest sannsynlig Men det er bare en bagatell =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2007 Har en gasser som mest sannsynlig fungerer Kjetil. Du kan jo prøve den om du vil, og får du det til å fungere så kan du få den for 200 (kostpris) Om det fortsatt bare er problemer kan jeg være behjelpelig å med å skaffe egnet weber gasser til en rimlig penge. Kan muligens få hjulpet deg med bytte uber billig også om det er nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...