#1 Skrevet September 8, 2007 Har bytte topp på S2'n i dag fra 3B til 7A som jeg har borra opp kjølekanalene på.. Alt gikk ganske smertefritt helt til kammene skulle i!.. Det er da 3B kammene som skal i 7A toppen.. Etter at jeg har dratt de til så vil de ikke rikke seg en mm en gang.. Hva kan være feil.. Har brukt 3B overfallene i riktig rekkefølge, som de satt på den forrige toppen.. Veldig takknemlig for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Har bytte topp på S2'n i dag fra 3B til 7A som jeg har borra opp kjølekanalene på..Alt gikk ganske smertefritt helt til kammene skulle i!.. Det er da 3B kammene som skal i 7A toppen.. Etter at jeg har dratt de til så vil de ikke rikke seg en mm en gang.. Hva kan være feil.. Har brukt 3B overfallene i riktig rekkefølge, som de satt på den forrige toppen.. Veldig takknemlig for svar.. Tipper feilen din er du har brukt feil kambukker!!! Dette er veldig viktig og bruke de kambukkene som hører til toppen!!! Altså, på med de org 7a kambukkene dinne og ikke 3b! Sett i riktig rekekfølge og riktig veg og skru til med riktig nm!! Lykke til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 Har prøvd de og uten hell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Nye løftere? Kan jo bare sette i en kam uten kjede/reim eller løftere og se om da burde jo kammen gå rundt!! Du får ikke rikka mm sier du? Det skal en del til da, kan turne på veiva!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 Skal kun trekkes til med 15nm. Og som GT sier er det veldig nøye at du bruker 7A Kambukkern og er montert rett vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2007 Hmm..noen fasit på hvordan de skal stå? Ble usikker nå gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2007 Du skriver jo selv at du har brukt bukkene fra 3B, som er feil, 7A kambukkene passer bare i 7A toppen... Bruk de. De er forøvrig nummerert slik de skal settes inn. 1, 2, 3, 4, osv. Husk riktig moment, 15NM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...