Anbefalte innlegg

Åssen er det å bytte fra 1din til 2din(eller åssen det skrives: klø : )

Den bilen jeg tenker på er en audi s4 2001 mod...for di er helt like,men er noe forskjellig der spilleren står..bare er det mulig å bytte "plata" eller noe der? Lånte et bilde her på forumet

S4innvendig.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som dette jeg vil ha...men visst det er mulig må jeg vel bytte enn del der?Noen som har peil på om det kan gjøre til en normal pris? Har kjøpt en Kenwood DNX-7200 som man må ha en dobbeldin for den skal passe..

AudiS4011.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte hele midtkonsollen for og få plass til en dobbel DIN spiller. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte hele midtkonsollen for og få plass til en dobbel DIN spiller. ;)

Hele konsollen ja...det er vel kostbart og stor jobb?hehe..eventuelt skaffet fra en vrakbil er det kanskje ikke så galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja,bytter i fra Alu listene og ned til like bak girspaken. Ligger ofte dobbel DIN til B5 på eBay.de. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg har Bose-spiller i S4`n min, må jeg bytte hele konsollen da og?

Fant ikke noe bilde her nå, men regner med du har sett en sånn spiller før :)

Er liksom likens de knappene på siden av skjermen som bildet her oppe, men det er kassett og cd-spiller der isteden.. :) (sinnsykt dårlig forklart ser jeg ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er liksom likens de knappene på siden av skjermen som bildet her oppe, men det er kassett og cd-spiller der isteden.. :) (sinnsykt dårlig forklart ser jeg ;))

Er spilleren din like høy som på bildet over her med Navi da eller like høy som på det øverste bildet? ;)

Ut i fra beskrivelsen din har du dobbel DIN spiller,så da er det bare og bytte ut Bose spilleren med en Navi enhet. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn?

kassett.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn?

[ATTACH]74158[/ATTACH]

Akkurat sånn ja :)

Er vel dobbel din det da?

Hvordan er det å montere en sånn Pioneer-sak i disse bilene da? Er vel spesielle kontakter og slikt på Bose?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat sånn ja :)

Er vel dobbel din det da?

Hvordan er det å montere en sånn Pioneer-sak i disse bilene da? Er vel spesielle kontakter og slikt på Bose?

Er dobbel din det ja..Tror alt passer rett inn uten at jeg skal si noe sikkert...en kompis som monterte det i sin,forstod ikke at det var noe stress..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.