Montere framskjerm Golf 2 (rustbeskyttelse etc)

Anbefalte innlegg

Jepp, da står for dagen Kaross- og Lakk-arbeider Lereim og tukler på Golfen etter en lang dag.

(Påkjørt i front forrige fredag, innbruddsforsøk i natten som var - førerdøren bulket)

 

Ser jo nå som jeg har fjernet de to indre 10mm skruene på skjermen at det er mye understellsmasse som dekker skjøten mellom A-stolpe/vange og framskjermen her, dette har jeg liggende her på jobben...

 

Men hvordan er det så på siden mot fremdørene? Her er jo alt lakkert men det ser jo ut til at noe masse er brukt for å tette her og.

 

Tetter jeg det IKKE for å ikke ha ettersprayet rustbeskyttelse ser det "fint" ut, men vannet finner sikkert veien.

Tetter jeg det lever jeg i litt bedre tro om at det holder seg inntil bilen kan få en totalrenovering.

 

Så hva gjør man? Er det bare å innse at er man påkjørt er det å bite i det sure eplet og erkjenne at en opplakkering av alle sider av skjermen må tas?

 

Trenger tips og slikt til jeg bilr ferdig med Mekonomen-lakkeringen av framskjermens front, og banke tilbake Westmoreland fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.