#1 Skrevet September 8, 2007 Sommern er ferdig osv. Så nå må vi vel snart gjøre noe igjen. Tur til ørsta eller trondheim den 15 feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Sorry, er på arbeid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 Det er da ikke lenge til før det blir STOOOR fest hjem til deg nå Helge:) Det blir da gøy;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Det er da ikke lenge til før det blir STOOOR fest hjem til deg nå Helge:) Det blir da gøy;) Jahaja? =) Mer info på denne "eventen" da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2007 Jahaja? =) Mer info på denne "eventen" da eller? Det må da feires at du skal bli far:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2007 Det må da feires at du skal bli far:) Helt enig Helge, dette må jo feires 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2007 Jeg skal til Trondheim i helga, så jeg drar vel en tur til møller på Orkanger regner jeg med. Tror Helge hadde litt lyst, og Jens (Peder) hadde også litt lyst. Flere som blir med eller???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...