oppgradere dynamo for bedre lading

Anbefalte innlegg

hei! dynamoen på golf 2'eren min har tatt kvelden og sitter her og lurer på om hva jeg skal gjøre..

jeg driver og monterer relativt kraftig stereo i bilen og lurte da på om dere hadde noen gode tips på om jeg burde oppgradere til en bedre dynamo enn den orginale typen eller om det går greit med en av den orginale typen som sto på bilen?

har dere noen erfaringer og tips rundt dette?:)

med vennlig hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vel tak i 115A-dynamo fra bosch. Denne tror jeg sto på enkelte golf3. Stinger har også mye fint innen dynamoer for de med plenty anlegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vel tak i 115A-dynamo fra bosch. Denne tror jeg sto på enkelte golf3. Stinger har også mye fint innen dynamoer for de med plenty anlegg

hva ligger prisen på disse på og hvor får man kjøpt stinger dynamoer?

er 115A dynamoen bare å montere rett på bilen eller må du bytte ut reimhjul og slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mente du med dette?: klø :

Sorry, limte visst inn feil adresse! Skal være riktig nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener denne skal passe på gølfen din :) Noen som kan bekrefte det? Denne funka som bare juling når jeg hadde den i cabrioleten min.... Ingen blinking av lys i takt med musikken heller ;)

bare brukt en måned, så den fremstår som ny... følger med kvittering/garanti også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener denne skal passe på gølfen din :) Noen som kan bekrefte det? Denne funka som bare juling når jeg hadde den i cabrioleten min.... Ingen blinking av lys i takt med musikken heller ;)

bare brukt en måned, så den fremstår som ny... følger med kvittering/garanti også...

slapp du å bytte reimhjul?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slapp du å bytte reimhjul?

Bytta ikke noe annet en selve dynamoen jeg.. funka som gull det :)

edit: viss du går inn på mekonomen . no så leter du frem bilen din, så ser du på batteri/lading og finner frem målene på dynamoen din, så sammenligner du den med bildet på tråden min.... da vet du om den passer eller ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.