#1 Skrevet September 8, 2007 Heisann. Jeg har en stund hatt en slags klunkelyd i setet på førersiden. Lyden kommer når jeg aks'er eller bremser. Forferdelig irriterende. Kommer ikke hver gang, men veldig ofte. Bilen er en Golf IV GTi, så det er Recaro stoler som står i. Vanskelig å få provosert frem den lyden når jeg ikke kjører. Hender seg den kommer når jeg beveger meg i stolen når bilen står stille, men er veldig vanskelig å lokalisere. Noen som har hatt lignende problemer? Evt. noen som kan sette fingeren på hva det -kan- være? mvh. Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2007 Ja har noe av det samme problemet i mitt Recaro førersete men lyden er veldig vanskelig å forklare men min kommer når det er litt homper i veien. Virker som det kommer fra sidestøtta inne ved airbaggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2007 sikker på at det ikke er den gummi dingsen rundt foten på stolen da? (den foten som ligger i ett av sporene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Hvet ikke om vi har samme problem og hvem du sikter til men skal seff sjekke dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2007 Hender seg at lyden kommer når jeg kjører i humper også ja. Kommer fra ene siden av stolen til meg også, så at det er sidestøtta kan jeg være med på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2007 Ingen som har noen løsninger til meg? Under bykjøring i går kom den lyden konstant ved stopp/start. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...