Anbefalte innlegg

Golf GT Sport er "Getaway car" i den nye Jason Bourne filmen. Har planer om å se denne filmen på kino, men nå jeg jo bare se den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen kjøring: eek : Da må denne bli leid en kveld jeg kjeder meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, genial snutt.. :P

Har akkurat sett filmen, men dessverre var ikke Golf-kjøringa like artig i den snutten (med mindre jeg klarte å være uoppmerksom akkurat da). :P

Filmen kan uansett anbefales! Blir forøvrig også most en Touareg i filmen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat NÅ sett The Bourne Supermacy, og må jo si at det frister med et kinobesøk...

Matt Damon er en av mine favorittskuespillere, spesielt etter filmen Good Will Hunting. En av mine top 5 filmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette klippet var dødelig moro. Lager kvalme for sniperen, hihi. Identity og Supremacy er ganske bra filmer begge to, hvis ikke det finnes flere Bourne-filmer som jeg ikke har fått med meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf GT Sport er "Getaway car" i den nye Jason Bourne filmen. Har planer om å se denne filmen på kino, men nå jeg jo bare se den:)

Denne reklamefilmen på Golf GT Sport kommer til å gå på TV2 og TV3 i løpet av høsten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke så mye til før han snipern ble dårlig... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå bare skummet gjennom filmen, så touraregen men ikke golfen. så også audi a6en. hvor er det golfen kommer inn hen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merk dere at A6'en blir kræsja i fronten og baken, for så å kjøre av taket på bygningen uten skade på front eller bakpartiet ;) (husker ikke hva det var)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen bærer veldig preg av at VW/Audi er sponsor av filmen hvertfall...

For bilkjennere så kommer det VELDIG klart frem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå bare skummet gjennom filmen, så touraregen men ikke golfen. så også audi a6en. hvor er det golfen kommer inn hen da?
Golf-reklamen nevnt her kommer ikke i filmen.

Golfen er vel bilen til hu dama, og de bruker den til å kjøre vekk fra et kontor. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat NÅ sett The Bourne Supermacy, og må jo si at det frister med et kinobesøk...

Like du Supermacy vil du elske Ultimatum, i mine øyne den klart beste Bourne filmen, fantastisk bra actionfilm med nerver og overaskelser fra start til slutt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen bærer veldig preg av at VW/Audi er sponsor av filmen hvertfall...

For bilkjennere så kommer det VELDIG klart frem...

Ja, jeg STORKOSTE meg ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett filmen jeg også nå. Kanonfilm med action fra begynnelse til slutt.

Angående GT som "Getaway car" må jeg si at reklamen var veldig misvisende. Var ikke mange sekundene man fikk se av en GT...... : oppgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.