#1 Skrevet September 9, 2007 Er på jakt etter dette på min Polo. Bilen er senket 40 mm. De skal være i 15" eller 16" og må ha kant som vises godt. Noen som har forslag? Og ta gjerne med hvor dette kan kjøpes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Halloen,litt off topic men HERREGUD for en overgang... S4 til polo!veit du skal kjøpe hus og styr men dinna overgangen tenker eg att du merker:) Leiter sjøl etter samme type felger til s4en min,har fådt en del fine felg forslag fra jons dekk og felg,tipper han kan hjelpe deg med litt:) Odd Arne Aambakk "han fra ørsta veit du":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2007 Hva med RH-ad cup .... de har jeg akkurat satt på min polo og syns de kler bilen godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 Hvilken størrelse og innpress er det på dette? Og hvor mye er bilen din senket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 Hvem selger de der da? Må ha vinterfelger til tralla mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 Hvem selger de der da? Må ha vinterfelger til tralla mi RH Cup får du kjøpt hos Eiker Motorshop. Men vet ikke om de bli levert i svart, mulig disse her bare er lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2007 Hvilken størrelse og innpress er det på dette?Og hvor mye er bilen din senket? felgene er 7x15 et 37... måtte ha 5mm spacer foran Vet ikke hvor mye bilen er senket , har satt på coilover... men den er nok senket ca 80mm tenker jeg RH Cup får du kjøpt hos Eiker Motorshop. Men vet ikke om de bli levert i svart, mulig disse her bare er lakkert. Disse fås levert orginalt sorte med polert kant kjøpte mine her...http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10613908 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2007 Disse med sort senter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2007 Hvilke størrelse er det på de siste her? Det er vel 16", men bredda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2007 Tipper det er 8x16" med 195/40 dekk Velbrukt dim på Polo.. skal ha nye til året jeg, så mine er til salgs... Blir noe unikt på meg til året trur jeg Men sier ikke hva enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2007 Hvilke størrelse er det på de siste her? Det er vel 16", men bredda? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97117 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2007 Jepp har sett:) Men vil gjerne ha lakkert senteret sort og polert kanten, det tror jeg blir en del jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2007 HTN Rennsport med karbon senter:D Koster skjorta, men lite som er så kult som de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2007 asa zr2 black edition;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 13, 2007 asa zr2 black edition;) Blir litt for stort med 18 eller 19 på denne bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 13, 2007 Det ble SSR Professor SP1. 3 delt felg i 9x16 med Dunlop gummi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 14, 2007 må få se de montert, leiter etter felger til min 6n2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 14, 2007 ET kjøpte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 15, 2007 ET 26 og 39. Må nok til me spacere, så blir nok et lotteri om det passer eller ikke:p For de som vil se bilder etterhvert viser jeg til denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96204 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...