#1 Skrevet September 9, 2007 Har endelig fått byttet disse jævla lambdaene, men så dukket min gode venn motorfeil-lyset opp igjen... Må være en feil til da. Noen som holder til rundt Asker som kunne hjulpet meg finne hva det er? Kjører lett til Oslo / Drammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Jeg trenger også å få sjekket om jeg har noe feil koder samt slette service "pop up'en". Ettersom jeg tar all servicen selv ønsker jeg ikke å sette bilen hos Møller for å få stempel i boka + slette pop upen... Mitt forslag---- Kanskje vi kan gå inn sammen får å kjøpe en sånn også kan vi dele på å bruke den. Jeg bor i Drammen http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=516035644 dersom den passer for vår bruk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Hvis dere tar en tur på lokallagstreffet til tirsdag i Drammen, kan jeg sikkert ta med vag-com og lese feilkoder og slette servicelampe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 Sendte deg en pm christian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 Hvis dere tar en tur på lokallagstreffet til tirsdag i Drammen, kan jeg sikkert ta med vag-com og lese feilkoder og slette servicelampe. Bra da... Når og hvor i Drammen er lokallagtreffet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=71412 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2007 Jeg fikk en slik kabel av en kompis nå, så jeg fikset dette selv. Ellers takk til alle i tråden her! Eneste er at jeg ikke har lap-top , men det er noe lettere å finne noen godt kjente som har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...