Vag-com hjelp Asker / Oslo / Drammen

Anbefalte innlegg

Har endelig fått byttet disse jævla lambdaene, men så dukket min gode venn motorfeil-lyset opp igjen... Må være en feil til da. Noen som holder til rundt Asker som kunne hjulpet meg finne hva det er? Kjører lett til Oslo / Drammen!

:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også å få sjekket om jeg har noe feil koder samt slette service "pop up'en". Ettersom jeg tar all servicen selv ønsker jeg ikke å sette bilen hos Møller for å få stempel i boka + slette pop upen...

Mitt forslag---- Kanskje vi kan gå inn sammen får å kjøpe en sånn også kan vi dele på å bruke den. Jeg bor i Drammen

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=516035644 dersom den passer for vår bruk da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere tar en tur på lokallagstreffet til tirsdag i Drammen, kan jeg sikkert ta med vag-com og lese feilkoder og slette servicelampe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte deg en pm christian:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere tar en tur på lokallagstreffet til tirsdag i Drammen, kan jeg sikkert ta med vag-com og lese feilkoder og slette servicelampe.

Bra da... Når og hvor i Drammen er lokallagtreffet da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en slik kabel av en kompis nå, så jeg fikset dette selv. Ellers takk til alle i tråden her! :) Eneste er at jeg ikke har lap-top :P , men det er noe lettere å finne noen godt kjente som har det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.